  • 1. Data: 2009-04-21 05:56:24
    Temat: Okulary do jazdy zamiast przyciemnianej szybki...
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Czołem.
    Ktoś może testował ten wynalazek?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893

    W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    czy warte to kupna.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-04-21 07:26:01
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Kwi, 07:56, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    <http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893>

    Jeśli masz jakiś ciekłokrystaliczny wyświetlacz do oglądania w tych
    okularach (motocyklowy czy samochodowy)- to odradzam polaryzowane.
    Może się okazać, że akurat nic nie będzie widać.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 3. Data: 2009-04-21 07:53:19
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Sqeeb pisze:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893
    >
    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.

    Normalne okulary z soczewkami polaryzacyjnymi. W każdym salonie
    optycznym jest stojak z takimi. Jeśli masz wyświetlacz to podjedź
    najpierw z motórem i sprawdź, czy będziesz w stanie coś na nim odczytać.
    A w ogóle to okulary pod kaskiem zawsze zaparowują, więc odradzam.
    Dlatego od kilku lat mam soczewki kontaktowe, nie byłem w stanie jeździć
    w okularach. No chyba, że się wozisz w otwartym kasku, to przepraszam :)

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 4. Data: 2009-04-21 08:19:25
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A w ogóle to okulary pod kaskiem zawsze zaparowują, więc odradzam.

    Mi nigdy.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2009-04-21 08:19:46
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Sqeeb pisze:
    > Czołem.
    > Ktoś może testował ten wynalazek?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=610802893
    >
    > W życiu jeszcze nie dałem tyle za okulary i zastanawiam się
    > czy warte to kupna.

    Jak wszystko na allegro to pewnie podróby za 15 zeta. Idz do optyka i
    przymierz, kiedys na rowerze jezdzilem w polaryzowanych szklach, fajna
    sprawa. Ale tak jak pisali inni, kwestia budzikow w twoim moto bo mozesz
    miec problem z odczytem wskazan. \
    --
    Tekus

  • 6. Data: 2009-04-21 08:37:54
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-21 09:53:19 +0200, Lama <l...@l...cc> said:

    > A w ogóle to okulary pod kaskiem zawsze zaparowują, więc odradzam.
    > Dlatego od kilku lat mam soczewki kontaktowe

    A gdzie się kupuje soczewki przeciwsłoneczne?
    ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-04-21 08:45:11
    Od: Lama <l...@l...cc>

    de Fresz pisze:

    > A gdzie się kupuje soczewki przeciwsłoneczne?
    > ;-)

    No mogą być zwykłe, tylko trzeba spryskać farbą taką, co to się tylne
    lampy w VW Golfach maluje. Kiedyś to można było nakleić taka kolorową
    folię od landrynek, ale teraz już nie robią takich.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 8. Data: 2009-04-21 09:29:35
    Od: m...@o...pl

    Tak zupełnie poważnie to nie polecam takich okularów z allegro. Jest
    inna opcja co prawda droższa ale efekt jest naprawdę super sam kupiłem
    i bardzo jestem zadowolony. Zresztą podobnie jak kolega. Jeśli szukasz
    okularów na motocykl, to właśnie to. Ultra lekkie i nie uwierają w
    kasku ponadto wymienne szkła. http://www.bertonieyewear.pl/?page_id=41

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + fjr

  • 9. Data: 2009-04-21 10:06:53
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 21 Apr 2009 02:29:35 -0700 (PDT)
    m...@o...pl wrote:

> [...]
    > i bardzo jestem zadowolony. Zresztą podobnie jak kolega. Jeśli szukasz
    > okularów na motocykl, to właśnie to. Ultra lekkie i nie uwierają w

    No dobrze, ale gdzie to można zobaczyć na żywo?

    Myślałem nad okularami all in one, żeby nadawały się na moto, rower,
    do jazdy samochodem, no i jak zwykłe p. słoneczne na spacerniak.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 10. Data: 2009-04-21 10:07:35
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 21 Apr 2009 09:53:19 +0200
    Lama <l...@l...cc> wrote:

> [...]
    > Dlatego od kilku lat mam soczewki kontaktowe, nie byłem w stanie jeździć
    > w okularach. No chyba, że się wozisz w otwartym kasku, to przepraszam :)

    W słoneczny dzień? Dziurki sobie nawierć w skorupie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb