  • 1. Data: 2009-09-17 16:16:07
    Temat: Oscyloskopy cyfrowe
    Od: "JG" <g...@c...uj.edu.pl>

    Witam.

    Niedługo będę musiał zakupić oscyloskop cyfrowy. Mam na to około 10 k PLN.
    Wstępnie znalazłem coś takiego "Picoscope 5203" . Całkiem fajna "zabawka" z
    pasmem 250 MHz i próbkowaniem 1 GS/s i bufor 32 MS. Czy za te pieniądze
    dostane coś lepszego niż ten Picoscope np. większy bufor, szybsze
    próbkowanie ? Jak na razie nie znalazłem nic podobnego za tą cenę, ale nie
    siedzę za bardzo w branży aby się dobrze orientować. Macie większe
    doświadczenie, więc liczę na was :-)

    Pozdrawiam
    JG

  • 2. Data: 2009-09-18 16:36:51