  • 21. Data: 2014-08-16 13:05:54
    Temat: Re: Oznaczenie na sprzęcie elektronicznym
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 15.08.2014 04:42, Maciek wrote:
> [...]
    4009,Zerwana_trakcja_kolejowa__ponad_tysiac_pasazero
    w_utknelo.html

    > Kolejny błąd - w pociągu nie ma motorniczego, tylko:
    > 1) oficjalnie "maszynista"
    > 2) mniej oficjalnie "mechanik"
    > :-)

    Nie ma też gazu do wciskania :-P

    Jakub Rakus

  • 22. Data: 2014-08-20 17:44:27
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 15 Aug 2014 04:42:21 +0200 Maciek <m...@p...com> napisał:

    >Kolejny błąd - w pociągu nie ma motorniczego, tylko:
    >1) oficjalnie "maszynista"
    >2) mniej oficjalnie "mechanik"
    >:-)

    Super że wyjaśniłeś, nie wiedziałem...

    "Nie zauważyłbyś ironii, nawet gdyby wyszła z krzaków i ugryzła cię w
    dupę"

    Dla innych biorących wszystko na poważnie, podpowiedź co do do innych
    błędów w zamieszczonym zdaniu:

    - motorniczy
    - gaz
    - kable
    - trakcja

    Zdanie miało być żartem z dziennikarzy, którzy są najczęściej
    totalnymi dyletantami w sprawach technicznych i piszą w artykułach
    podobne kwiatki...

    Na końcu zdania był smile (";-)")...

    Ja pierdolę, ludzie, pooglądajcie sobie czasem jakiegoś Monty Pythona
    czy coś, może się wyrobicie...

  • 23. Data: 2014-08-21 07:05:23
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik __Maciek napisał:

    > Super że wyjaśniłeś, nie wiedziałem...
    >
    > "Nie zauważyłbyś ironii, nawet gdyby wyszła z krzaków i ugryzła cię w
    > dupę"

    Sam nie zauważyłeś ironii, czyli :-) na końcu. Rozumiem, że wypowiedzi
    jaśnie panicza nie należy komentować, uzupełniać, bo dochodzi do obrazy
    majestatu?