  • 41. Data: 2021-05-30 20:55:53
    Temat: Re: PC bez x86_64
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/05/2021 20:11, Animka wrote:> To znaczy bliżej mojego domu takiej
    nie ma. W tej co jest to tylko> jakieś kapcie leżą.
    Uwaga: nie napisałem że leża *teraz*.

  • 42. Data: 2021-05-30 22:14:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-30 o 20:55, heby pisze:
    > On 30/05/2021 20:11, Animka wrote:> To znaczy bliżej mojego domu takiej
    > nie ma. W tej co jest to tylko> jakieś kapcie leżą.
    > Uwaga: nie napisałem że leża *teraz*.

    Kapcie czy laptopy? :-)

    --
    animka

  • 43. Data: 2021-05-31 08:45:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.05.2021 15:58, heby wrote:
    > Wiadomo 1/20 rynku jezyku to nie w kij dmuchał, to już fujarka ;)

    Jak pisałem wcześniej, masz tam jakieś wyobrażenie sprzed 20 lat i
    uporczywie się go trzymasz.

    > Jestem przekonany że i tak przegra z COBOLem. Na którym bangla pewnie
    > połowa krytycznych aplikacji na świecie. Fakt, na stacku ani śladu.

    Dzisiaj stan krytyczny pojawia się jak FB lub Instragram przestają
    działać na telefonie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 44. Data: 2021-05-31 09:34:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/05/2021 08:45, Mateusz Bogusz wrote:
    > Jak pisałem wcześniej, masz tam jakieś wyobrażenie sprzed 20 lat i
    > uporczywie się go trzymasz.

    To trzymanie się wynika z dwóch obserwacji:
    1) w wyniku toksycznego trzymania C# pod kluczem, przez MS, latami,
    język ten nie stał się dominującym i już nigdy nie stanie. Mogą sobie
    udawać, że coś uwolnili, to nie ma najmniejszego znaczenia. Nie ma też
    najmniejszego znaczenia, czy on jest dobry, czy zły. Najzwyczajniej,
    praktyki monopolistyczne MS wykończyły nastepny kawałek softu który być
    może były bardzo niegłupim narzędziem którego bym chętnie używał.
    Statystyki sa nieubłagane.

    2) W tle zabawkowe języku typu JS i Python wcisneły się na rynek
    "poważnych narzędzi" i obiły im mordę. C# schował się pod dywan, jezyki
    funkcyjne biadolą w kącie, Java liczy zęby. Osiągamy obecnie balans,
    między miernotą a profesjonalizmem, z przewagą miernoty. Duże firmy i
    mali innowatorzy dwoją się i troją aby połaczyć miernotę z
    profesjonalizmem, co tydzień nowy język, Go, Kotlin, Elm, jutro
    następny, oby permutacji liter wystarczyło do końca roku.

    > Dzisiaj stan krytyczny pojawia się jak FB lub Instragram przestają
    > działać na telefonie.

    Ufff, na szczęscie pisane w JS, więc będzie na co zwalić winę.

    C#, poza chwilowym podnieceniem rynku, przegrał. Obecnie jest o wiele
    więcej "lepszych" alternatyw niż nastepny, trudny język, z probelmami z
    przenośnością. Nikt przy zdrowych zmysłach nie bedzie w nim zaczynał
    dużego projektu na dziesięciolecia, chyba że to jakaś duperela typu 3
    okienka i dwie pętle. To wtedy nie ma problemu, a i zapytać na
    stackoverflow można, podnosząc statystykę "używalności".

  • 45. Data: 2021-06-01 01:04:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "netx" 60b3a119$0$508$6...@n...neostrada.pl

    > niewymienna bateria,

    Zwiększa sztywność konstrukcji.

    > brak slotów na kartę pamięci,

    Nie było wówczas klasy A2, ani nawet A1 -- słabe
    karty nie były przydatne w szybkich telefonach.

    > kabelek do podłączenia iPhona do komputera inny niż standard (USB),

    [tutaj polegnę?... następne pytanie...
    szybko! -- zanim mnie inni ubiegną!!!]

    > hermetyczne środowisko

    Czyste od wirusów!

    > i pewnie dla programistów też hermetyczne.

    Twój dom jest otwarty na każdego pijaczynę?

    > Miałem jakiś telefon Apple z wyższej półki

    [to nie grzech -- ale wstyd...]

    > i może bym zaakceptował w.w. wady

    [gdyby mu ktoś dobrze zapłacił?...]

    > ale jakość dźwięku w rozmowach

    Nie kupujesz Apple do rozmów!!!
    [co oni tu piszą?... a! -- 'litości!']

    Litości!! To prawdziwy smartphone, nie jakiś bzdet do gadania!
    [choć... dlaczego taki malutki?...]

    > była gorsza niż w moim Huawei

    Huawei to chiński szpieg!!!
    [nie muszę dodawać/wiedzieć, że Apple latami
    był związany niemal wyłącznie z Chinami... w razie
    czego napiszę -- ,,to każdy wie, ale nie szpiegował''...]

    > więc grzecznie powróciłem do Androida.

    [tak oto zdrowy rozsądek zbudzony został brakiem nadmiaru forsy...]

    Szybko zrozumiesz swój błąd!!! Powrócisz ze łzami do Apple!

    > Taką miałem styczność z iPhone, ale podejrzewam że środowisko
    > komputerów (Mac) jest nie mniej hermetyczne.

    [nie byłbym aż tak podejrzliwy... podejrzliwość to wada...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2021-06-01 08:30:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 31.05.2021 09:34, heby wrote:

> [...]
    > profesjonalizmem, co tydzień nowy język, Go, Kotlin, Elm, jutro
    > następny, oby permutacji liter wystarczyło do końca roku.

    Mam wrażenie jakby Cie odsunęli od ambony i przeniosłeś się na grupę ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2021-06-01 22:20:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/06/2021 08:30, Mateusz Bogusz wrote:
    > Mam wrażenie jakby Cie odsunęli od ambony i przeniosłeś się na grupę ;-)

    Czyli jednak przegrałeś z tym C# ;)

  • 48. Data: 2021-06-05 00:20:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-30, netx <n...@g...pl> wrote:

    > Apple jako pierwsze wprowadziło takie innowacje do telefonów jak:
    > niewymienna bateria, brak slotów na kartę pamięci, kabelek do
    > podłączenia iPhona do komputera inny niż standard (USB), hermetyczne
    > środowisko i pewnie dla programistów też hermetyczne.
    > Miałem jakiś telefon Apple z wyższej półki i może bym zaakceptował w.w.
    > wady ale jakość dźwięku w rozmowach była gorsza niż w moim Huawei więc
    > grzecznie powróciłem do Androida.
    > Taką miałem styczność z iPhone, ale podejrzewam że środowisko komputerów
    > (Mac) jest nie mniej hermetyczne.

    No tak, ale nie wieszasz na nich psów przy każdej możliwej okazji?

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2021-06-11 10:07:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.06.2021 22:20, heby wrote:

    > Czyli jednak przegrałeś z tym C# ;)

    Tutaj masz te śmieszne stawki za ten niepoważny język do dicking around :-D

    -
    https://nofluffjobs.com/pl/job/xamarin-developer-lin
    k-group-remote-aac40up6

    -