  • 11. Data: 2010-01-24 11:56:35
    Temat: Re: PCC-1 czy PCC-3?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 11:23:52 +0100, identifikator: 20040501 wrote:
    >czy to prawda?
    >"Samochody wyprodukowane po 1998 roku zaopatrzone sa w karte pojazdu, która
    >jest niezbedna przy rejestracji. Wlasciciele samochodów nie posiadajacych
    >tego dokumentu, np. aut starszych lub sprowadzonych z zagranicy bez karty
    >pojazdu - zmuszeni sa do zaplacenia 500 zlotych za wyrobienie tego
    >dokumentu"

    No wiec jak widac nieprawda - tzn w stosunku do aut zarejestrowanych w
    kaju wczesniej.

    Auta sprowadzone z zagranicy placa, ale obecnie cos 75 zl - Unia
    zadbala o nasze prawa obywatelskie :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-01-24 12:46:40
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak to jest z OC?
    jeśli kupowany samochód ma OC w jakiejś egzotycznej firmie, a ja chciałbym w
    PZU to czy muszę składać jakieś dziwne podania w tej egzotycznej firmie, czy
    może wszystko załatwi mi PZU? jak to jest?

  • 13. Data: 2010-01-24 13:03:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjhc3p$9qa$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > w PZU to czy muszę składać jakieś dziwne podania w tej egzotycznej firmie,
    > czy może wszystko załatwi mi PZU? jak to jest?

    Moim zdaniem nie warto wypowiadać, Dostaniesz groszowy zwrot, po
    wypowiedzeniu i po paru miesiącach. Dojedź na tym OC do końca polisy (o ile
    poprzedni właściciel Ci ją zostawił) a potem ubezpiecz się gdzie chcesz.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-01-24 13:05:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 13:03:07 +0100, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >poprzedni właściciel Ci ją zostawił) a potem ubezpiecz się gdzie chcesz.

    Ale i tak trzeba wtedy wypowiedziec, bo inaczej sie przedluzy.

    No i jesli ma ochote na AC to rachunek wyglada jeszcze inaczej.

    J.

  • 15. Data: 2010-01-24 13:05:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > wypowiedzeniu i po paru miesiącach. Dojedź na tym OC do końca polisy (o
    > ile poprzedni właściciel Ci ją zostawił) a potem ubezpiecz się gdzie

    no właśnie chcę tak zrobić, tylko nie wiem czy ta polisa sama wygaśnie, czy
    mam składać jakieś podania?

  • 16. Data: 2010-01-24 18:38:03
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 24 Sty, 13:05, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:

    > no w a nie chc tak zrobi , tylko nie wiem czy ta polisa sama wyga nie, czy
    > mam sk ada jakie podania?

    Polisa sama nie wygasa, musisz ja wypowiedziec. Najlepiej udac sie do
    TU, wypelnic wniosek na ich druczku i poprosic o ksero z adnotacja o
    przyjeciu wniosku. Tak na wszelki wypadek :)
    Przy czym jesli nie planjesz kupowac AC, to mozesz zostawic sobie to
    OC, ktore bylo (tylko musisz je wypowiedizec przed koncem trwania
    umowy). Z punktu widzenia wlasciciela pojazdu, OC mozna miec w
    dowolnej, najtanszej firmie

  • 17. Data: 2010-01-24 20:30:44
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Ja mam samoch d wyprodukowany w 1999 i zarejestrowane w kwietniu 1999 i nie
    > mam karty pojazdu i nnikt jej ode mnie nie wymagal przy przerejestrowywaniu.
    > Drugi samoch d rejestrowany we wrzesniu 1999 i juz mam karte pojazdu.
    > Wniosek z tego ze KP zostala wprowadzona pomiedzy tymi miesiacami.

    Karta pojazdu jest o ile sie nie myle od lipca 1999r, biale tablice
    wprowadzono rok pozniej (tak mniej wiecej).

  • 18. Data: 2010-01-24 20:36:28
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Karta pojazdu jest o ile sie nie myle od lipca 1999r, biale tablice
    > wprowadzono rok pozniej (tak mniej wiecej).

    A dokladnie od kwietnia 2000.

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2010-01-26 17:02:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Jan 2010 10:31:17 +0100, krzyss napisał(a):

    > PCC3 (kiedys bylo PCC1) i sprzedajacy sie nie musi podpisywac :-)
    > A kwote na deklaracje lepiej wpisac na miejscu w urzedzie, bo lubia sie
    > czepiac.

    Nic podobnego - najlepiej w domu, formulaż pocztą, poleconym, należnośc na
    konto. I niech się czepiają.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 20. Data: 2010-01-26 17:03:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Jan 2010 11:07:32 -0800 (PST), badzio napisał(a):

    > 2% od kwoty zakupu

    O ile wartośc samochodu >1000zł.