    From: Parys <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Padła Netia w Poznaniu, Górczyn.
    Date: Sun, 16 Oct 2005 22:07:21 +0200

    Witam.

    W sobote rano padło łącze DSL (BiznesNet24). Zzadzwoniłem po kilku
    godzinach i usłyszałem, ze po wymianie softu w centrali sa jakies
    problemy ale zostana usunięte do wieczora, i jutro napewno będzie dostęp
    do Internetu.
    Dzis mija kolejny dzień i nic, dla odmiany gdy zadzwoniłem pani przyjeła
    zgłoszenie, wzieła kontakt i obiecała ze sie ktos odezwie... i znow
    złowroga cisza.

    Czy ktoś jeszcze ma problemy z dostępem? czy jest to jakas tania bajka
    tylko dla mnie?
    A może koparka na ul. Głogowskiej wykopała jakiś drut za dużo :P

    Parys