  • 41. Data: 2022-01-15 11:46:54
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.01.2022 o 15:09, ii pisze:

    > A starożytnego konia trojańskiego to nie dało się wykryć jak już
    > wiadomo było czym jest?

    Pegaz to inny gatunek stworzenia niż Koń Trojański?

  • 42. Data: 2022-01-15 11:47:48
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.01.2022 o 09:19, trybun pisze:

    > Po wyłączeniu transferu LTE w telefonie wydajność baterii znowu
    > normalna, czyli norma jak na moto G7 Power - 7-8dni. Takie operacje z
    > wyłączaniem robiłem juz wcześniej ale efektu prawie żadnego to nie
    > przynosiło. A więc pytanie o jakieś potencjalne dziadostwo które
    > zalęgło niedawno się w Motce i które tak drenuje baterię przy
    > włączonym transferze LTE.. Też tak macie na swoich telefonach?

    I chyba jednak coś nie tak z telefonem, jakaś franca siedzi,
    niekoniecznie pegaz. Ale po tym wyłączeniu LTE nie dość że bateria
    przestała padać w oczach to zacząłem dostawać powiadamiające SMSy
    informujące że  -" w trakcie rozmowy ktoś usiłował się do ciebie
    dodzwonić", oczywiście nie byłoby w tym nic dziwnego, ale ja w tym
    czasie z nikim nie rozmawiałem.  Chyba coś tym wyłączeniem LTE musiałem
    szpiclowi pomieszać szyki,  bo na wolnym transferze nie jest w stanie
    funkcjonować.

  • 43. Data: 2022-01-15 22:40:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Jan 2022 09:13:19 +0100, w <sromuu$1or4$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Nigdy w historii TVP nie było prób urabiania widza (Polaka) jak to się
    > odbywa teraz.  Nawet w tym wyklętym PRLu nie było urabiających
    > komentarzy propagandy do wydarzeń pokazywanych w "Wiadomościach/Dzienniku".

    No nie, w TVP w PRL-u było właśnie tak jak teraz w TVP.
    Nawet gorzej, bo w ogóle nie zapraszali gości z opozycji.

  • 44. Data: 2022-01-15 22:53:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 22:40, r...@k...pl pisze:

    > No nie, w TVP w PRL-u było właśnie tak jak teraz w TVP.
    > Nawet gorzej, bo w ogóle nie zapraszali gości z opozycji.

    Chyba nie rozumiesz. Nie było indoktrynacji. Był przekaz zafałszowany
    ale nikt nikogo nie urabiał, bo nie było komentów, żadnych :)

    To zmienia postać rzeczy. Jeśli czegoś nie rozumiesz, to nie rozumiesz.
    Ale jeśli ktoś Ci tłumaczy po swojemu, kiedy nie rozumiesz, to zaczynasz
    to rozumieć po ichnemu :] To właśnie jest indoktrynacją. Podobnie jak
    chrzest czy inne gówna religijne, partyjne, sryjne.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 45. Data: 2022-01-16 09:25:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.01.2022 o 22:40, r...@k...pl pisze:

    > No nie, w TVP w PRL-u było właśnie tak jak teraz w TVP.
    > Nawet gorzej, bo w ogóle nie zapraszali gości z opozycji.

    Naprawdę nie widzisz różnicy w podawaniu gołej informacji (newsa) a
    urabianiu przez medialnych celebrytów Cie do czegoś co wynika bądź nawet
    nie wynika z jego treści?

    Wtedy Dziennik/Wiadomości to była świątynia w której siedział tylko
    dziennikarz bądź ktoś podający się za niego,. Nie było z jego strony
    również żadnych ochów i achów ani modulowania głosu dla prób zwiększenia
    efektu manipulacji jak to teraz jest standardem.

  • 46. Data: 2022-01-16 14:12:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taka wyznaczona i opłacana przez "człowieka honoru".

    -----

  • 47. Data: 2022-01-16 14:13:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na podwyżkę cen papierosów ;-)

    -----

  • 48. Data: 2022-01-16 14:15:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za włączanie Polsatu i TVN przychodzą nocą i w drzwi łomocą?

    -----
    > dostawałeś surową informację i swobodę w jej interpretacji, dzisiaj co najmniej
    kilku propagandzistów jednostronnie urabia widza

  • 49. Data: 2022-01-16 14:18:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Poproś wszystkich brytyjskich premierów żeby to powiedzieli.
    Poza tym się przesłyszałeś, w oryginale było "żyd się sam ......" ;-)

    -----

  • 50. Data: 2022-01-16 16:38:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości

> [...]
    > również żadnych ochów i achów ani modulowania głosu dla prób zwiększenia
    > efektu manipulacji jak to teraz jest standardem.

    Nie było też pasków... NIe było gdzie najgorszych idiotyzmów umieszczać.
    Jednak spiker patrzy w kamerę i chociaż większość do cna zdemoralizowana,
    to jednak bełkotać "w żywe oczy" trudniej, na paskach manipulować i łgać
    łatwiej.
    Wszyscy starsi znajomi i rodzina również potwierdzają - tak ohydnie
    jak w obecnej TVP info nawet w PRL-owskiej TV nie było.

    Arek