  • 51. Data: 2022-01-16 16:50:41
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości
    news:sru8ok$39q$3@gioia.aioe.org...

    > I chyba jednak coś nie tak z telefonem, jakaś franca siedzi, niekoniecznie
    > pegaz. Ale po tym wyłączeniu LTE nie dość że bateria przestała padać w
    > oczach to zacząłem dostawać powiadamiające SMSy informujące że -" w
    > trakcie rozmowy ktoś usiłował się do ciebie dodzwonić", oczywiście nie
    > byłoby w tym nic dziwnego, ale ja w tym czasie z nikim nie rozmawiałem.
    > Chyba coś tym wyłączeniem LTE musiałem szpiclowi pomieszać szyki, bo na
    > wolnym transferze nie jest w stanie funkcjonować.

    Ciekawe co piszesz. Wcześniej nie dostawałeś takich SMS-ów?

    Porównaj jeśli możesz z takim samym telefonem w tej samej sieci,
    lub innym ale w podobnej lokalizacji.
    Włóż kartę innego operatora, czy będzie podobbnie.

    Może trwa już stopniowe ograniczanie 3G i telefony chętniej łączą
    się (zależnie od lokalizacji) po LTE a tam robi się bardziej tłoczno,
    częstsze przełączanie między stacjami i to zżera baterię.
    Byłem u rodziny, internet LTE śmiga cały dzień, na 3G już tylko
    nocą, w dzień zwisy, wolny transfer i zrywa. Wcześniej było OK.
    Na innym fonie (Telefunken selfie) w ogóle 3G kilka miesięcy temu
    przestało tam działać.

    Arek

  • 52. Data: 2022-01-17 12:30:54
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Jan 2022 09:25:41 +0100, w <ss0kq5$10ll$2@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Wtedy Dziennik/Wiadomości to była świątynia w której siedział tylko
    > dziennikarz bądź ktoś podający się za niego,. Nie było z jego strony
    > również żadnych ochów i achów ani modulowania głosu dla prób zwiększenia
    > efektu manipulacji jak to teraz jest standardem.

    Mówisz? :)
    https://youtu.be/iLSm3NQ30Ks?t=23

  • 53. Data: 2022-01-17 12:31:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Jan 2022 22:53:17 +0100, w <61e3427e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Chyba nie rozumiesz. Nie było indoktrynacji. Był przekaz zafałszowany
    > ale nikt nikogo nie urabiał, bo nie było komentów, żadnych :)

    Jasne :)
    https://youtu.be/iLSm3NQ30Ks?t=23

  • 54. Data: 2022-01-17 14:12:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 12:31, r...@k...pl pisze:

    > Jasne :)
    > https://youtu.be/iLSm3NQ30Ks?t=23

    No, jednostka przeciw milionom :] Zaiste argument :> Wiesz jak się pisze
    o wyjątkach? Na dodatek, za PRLu nie było możliwości przeciwstawnej, bo
    nie było niezależnych mediów czy mediów opozycyjnych. Nie było
    Internetu, społecznościówek itp. Przekaz był JEDEN i nie musiał mieć
    komentarza.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 55. Data: 2022-01-17 15:58:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jan 2022 14:12:57 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > nie było niezależnych mediów czy mediów opozycyjnych. Nie było
    > Internetu, społecznościówek itp. Przekaz był JEDEN i nie musiał mieć

    Przekaz byl jeden, ale mial na celu indoktrynacje i urabianie :-)

    Poza tym ludzie mieli swoj rozum, oczy i uszy ... no i jak widac
    - niezalezne media - WE, BBC, itp.

    J.

  • 56. Data: 2022-01-17 16:22:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 15:58, J.F pisze:

    > Przekaz byl jeden, ale mial na celu indoktrynacje i urabianie :-)

    Zaiste, mega, megaprymitywne do tego co jest obecnie :P
    Kościół też nie pomagał władzy wtedy...
    Czuję się osaczony :D

    > Poza tym ludzie mieli swoj rozum, oczy i uszy ... no i jak widac
    > - niezalezne media - WE, BBC, itp.

    Nojak? Żydowskie media? Opozycja?

    Nocusz, w końcu się wkurwili i wyszli na ulice. Dzisiaj nie widać nawet
    chęci w Polsce, chociaż Kazachy pokazali...noale tam się strzela do ludzi.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 57. Data: 2022-01-17 18:30:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 16.01.2022 o 16:38, Arek pisze:
    > Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości

    > Nie było też pasków... NIe było gdzie najgorszych idiotyzmów umieszczać.
    > Jednak spiker patrzy w kamerę i chociaż większość do cna zdemoralizowana,
    > to jednak bełkotać "w żywe oczy" trudniej, na paskach manipulować i łgać
    > łatwiej.
    > Wszyscy starsi znajomi i rodzina również potwierdzają - tak ohydnie
    > jak w obecnej TVP info nawet w PRL-owskiej TV nie było.
    >
    > Arek

    Choć pamiętam PRL to serwowaną  w nim jakość informacji już
    nieszczególnie, wtedy miałem inne priorytety niż gapienie się w
    telewizor. Odnośnik do oceny tego co było a jest teraz w TVP mimowolnie
    dała TVP Historia która tak nieroztropnie dla siebie i całego systemu,
    dała widzowi możliwość oceny jakości podawania wiadomości przypominając
    cyklem powtórek archiwalne wydania "Dziennika", czyli ówczesnych
    Wiadomości.

  • 58. Data: 2022-01-17 18:32:25
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.01.2022 o 12:30, r...@k...pl pisze:

    > Mówisz? :)
    > https://youtu.be/iLSm3NQ30Ks?t=23

    Domyślam sie że powyższy klip to jakiś dowód na coś co zaprzecza faktom
    przeze mnie przytaczanym?

    Widzisz gdzieś tam modulowanie głosu, specyficzne akcentowanie zdań
    przez dziennikarza, no i najważniejsze, gdzie  gromadka wzajemnie
    przytakujących sobie celebrytów  w roli "ekspertów, ludzi nauki, ludzi z
    ulicy itd " czy serwowanie klipów poparcia nagrywanych na ulicy ale
    wyrażanych _w kilku_ słowach poparcia, które maja popierać opinie
    wygłaszaną przez prowadzącego taki spektakl.

  • 59. Data: 2022-01-17 18:33:55
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 16.01.2022 o 16:50, Arek pisze:
> [...]
    > nocą, w dzień zwisy, wolny transfer i zrywa. Wcześniej było OK.
    > Na innym fonie (Telefunken selfie) w ogóle 3G kilka miesięcy temu

    Nie, wcześniej nie było takich SMSów.  Wszystko jest możliwe,. W tym
    wszystkim najbardziej prawdopodobne jest to że któraś z aktualizacji
    namieszała w telefonie, a zaktualizowałem w ostatnim czasie ponad 40 APK
    w tym te od Wiadomości i Rozmów. Jednak biorąc pod uwagę ten koszmarny
    spadek wydajności baterii nie można odrzucić wersji że coś obcego siedzi
    w telefonie, coś z zapotrzebowaniem na szybki internet.

  • 60. Data: 2022-01-17 21:42:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jan 2022 14:12:57 +0100, w <61e56b5f$0$519$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No, jednostka przeciw milionom :] Zaiste argument :> Wiesz jak się pisze
    > o wyjątkach?

    Jakie wyjątki? Tego było pełno. Od stonki z UE... tj. z USA po Tuska (tj.
    Wałęsę).

    Może było mniej, bo opozycja była spacyfikowana.
    A obecnie wraże siły czyhają na pisokomuni... tj. pisodobrobyt .

    > Przekaz był JEDEN i nie musiał mieć
    > komentarza.

    Ale miał.