    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Phev w ofensywie
    Date: Wed, 24 Jun 2020 18:57:30 +0200

    On 24/06/2020 17:34, RadoslawF wrote:
    > Robisz manicure co trzy godziny?

    No widzisz, dokładnie to co mówie. Antyeko oszołomy stosują idityczne
    argumenty że samochody elektryczne nie są do pokonywania 1000km trasy a
    znowu eko oszołomy stosują taktykę twierdzenia że od dizla się umiera.

    > Mylisz antyeko z pokazaniem prawdy o hasełkach eko.

    Ależ oczywiscie. Moja prawda jest prawdziejsza niż ich prawda. Jak bym
    słuchał wyborcy <tu wstaw partie> o tym że jego hipokryzja to nie
    hipokryzja to tylko pokazywanie gołych faktów choć lekko wbiórczo.

    > Ale to nie dziwi wobec propozycji robienia zakupów czy manicure
    > co trzy godziny tylko dlatego żeby obronić pojazd elektryczny.
    > I właśnie taka postawa to oszołomstwo.

    Problem w tym że ja nie bronie. Ja tylko pokazuje że mamy obecnie
    idityczną polaryzację, gdzie tępe ćwoki od dizli myślą że ekooszołomy
    chcą ich wyprowadzić do różowych Leafów, a znowu tępe ćwoki od
    elektryków myślą że zlikiwidoanie dizli spowoduje 200+ lat życia w
    czystym powietrzu. Widać identyczny poziom dyskusji co o polityce: każdy
    okopuje się we własnym szambie ideologicznym gotowy rzucać gównami do
    tego drugiego szaba budując gównianą przyszłośc wszelakich kompromisów.

    Serio, ktoś Ci obiecywał że samochody elektryczne są do robienia dużych
    tras? Odsuń się nieco od tego debilizmu, oceń go obiektywnie i popuść
    krawat. To tylko argument z szamba ideologicznego dizlowców. Idiotyczny.
    Takie same, poziomem, znadziesz w szambie ekooszołomów. Warto czasem się
    zastanowić, czy je powtarzać. Tak, najzwyczajniej powstrzymać się, aby
    można spojrzeć czasem rano w lustro.