  • 11. Data: 2010-03-11 14:10:06
    Temat: Re: Piastobebny - jakie?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Nie napisałeś że zależy Ci na hamulcach ;)

    Slowo klucz w pierwszym poscie - "bebny" ;)
    Dziekuje wszystkim za pomoc - kupuje czesci od Golfa III.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 12. Data: 2010-03-11 14:13:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    RadekNet pisze:

> [...]
    > czesci i latwego serwisu w trasie.
    >
    > Pozdr.

    Nie napisałeś że zależy Ci na hamulcach ;)

    Próbuj Golfy - 4ka kombiak ma już odpowiednią wagę, chociaż znając VW to
    były takie same piasty jak w MK1 :D

    Pozdrawiam !!

  • 13. Data: 2010-03-13 00:17:10
    Od: RadekNet <a...@g...com>

    On 11 Mar, 11:10, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Od golfa III tez beda ok.
    > Golf ma dopuszczalna mase 1600-1700kg, a dopuszczalny nacik na tylna os
    > ok 800kg. Wiadomo, ze wytrzyma wiecej.
    > Wiec mysle, ze to Ci spokojnie wystarczy.

    Jeszcze jedno pytanie - wiesz jaki jest rozstaw srub mocujacych piaste
    do wahacza w Golfie III?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 14. Data: 2010-03-13 06:50:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    RadekNet pisze:

    > Jeszcze jedno pytanie - wiesz jaki jest rozstaw srub mocujacych piaste
    > do wahacza w Golfie III?

    Nie wiem.
    --
    Karolek