  • 11. Data: 2021-02-18 18:10:30
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2021 o 10:32, K pisze:

    > Zyje w kraju w ktorym pieszy moze przejsc na czerownym (lub w miejscu
    > niewyznaczonym) o ile nie powoduje zagrozenia,

    Całej cywilizowanej europie tak jest, więc rozumiem, że chcesz się
    pochwalić, że wyjechałeś poza polskę i bałkańskie demoludy?
    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-02-22 12:19:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/02/2021 16:25, nadir wrote:

    > A w tym kraju jest tak, że jak przez centrum miasta przechodzi droga,
    > która u nas ma status krajowej, na odcinku 1,4 km jest 15 przejść dla
    > pieszych, z tego tylko 4 z sygnalizacją świetlną?

    Bywa i tak. Tyle, ze zamiast/oprocz przejsc jest rondo co 200m.

  • 13. Data: 2021-02-22 23:27:09
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-02-17 20:36, Shrek wrote:

    > Uważaj czego sobie życzysz. Przejść jest tyle samo, tylko że ze
    > światłami (ok zdaje się, że jak nie działają, to wtedy na takim
    > przejściu pieszy _na_ogół nie ma pierwszeństwa, ale to pomijalne). I
    > dodatkowo wszyscy łażą poza przejściami i na czerwonym i nikt z tego
    > powodu paniki nie sieje. No i w miastach duże strefy tempo30. Nie wiem
    > czy będziesz taki zadowolony.

    A g prawda. Przejsc to prawie nie ma - w takim sensie jak u nas. Wiec
    nie sciemniaj.

    --
    mk4

  • 14. Data: 2021-02-23 06:09:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2021 o 23:27, mk4 pisze:

    > A g prawda. Przejsc to prawie nie ma - w takim sensie jak u nas. Wiec
    > nie sciemniaj.

    Napisałem w jakim sensie są - tak sam często jak u nas, ale ze
    światłami. Dodatkowo wszyscy łażą gdzie chcą i nikogo to nie bulwersuje.

    Tłumacząc na naszych kierowców "nie dość że nasrali tymi światłami, to i
    tak łażą wszędzie i na czerwonym - święte krowy jebane!":P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-02-23 08:33:22
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego. Święta Prawda.
    Od: "JaTolko" <h...@k...pl>

    > Tłumacząc na naszych kierowców "nie dość że nasrali tymi światłami, to i
    > tak łażą wszędzie i na czerwonym - święte krowy jebane!":P
    >
    > --
    > Shrek

    Święta Prawda.

  • 16. Data: 2021-02-24 12:13:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobrze, że nie osły ;-)

    -----

  • 17. Data: 2021-02-24 17:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 12:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dobrze, że nie osły ;-)

    Osły mają pierwszeństwo... w maroku:P Ponoć tak - osioł, bo się uprze i
    nie poradzisz a potem według masy:P

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-02-25 09:50:15
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.02.2021 o 20:36, Shrek pisze:
    > I dodatkowo wszyscy łażą poza przejściami i na czerwonym i nikt z tego
    > powodu paniki nie sieje.
    No i dobrze. To nie powoduje wstrzymywania ruchu co kilkaset metrów.

    > No i w miastach duże strefy tempo30.
    Ale pewnie raczej nie na drogach tranzytowych, wykonanych w standardzie
    GP...

    --
    SW3

  • 19. Data: 2021-02-25 10:19:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2021 o 09:50, SW3 pisze:

    > No i dobrze. To nie powoduje wstrzymywania ruchu co kilkaset metrów.

    Też tak sądze, ale świateł nasrane jak u nas przejść.

    > Ale pewnie raczej nie na drogach tranzytowych, wykonanych w standardzie
    > GP...

    No pewnie nie - tam światła.

    --
    Shrek