  • 1. Data: 2021-09-19 11:31:34
    Temat: Pilot General Premium (pilot uniwersalny)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam taki pilot jak w tytule.
    Gdzie mogę znaleźć manual do niego jak zaprogramować (to w sumie mam chyba
    zrobione) i jak znaleźć odpowiedniki przycisków/funkcji oryginalnego pilota?

    Niby mam zaprogramowany pod VHS Panasonica HD-640, ale nie potrafię znaleźć
    klawisza odpowiadającego oryginalnemu przyciskowi AUDIO.

  • 2. Data: 2021-09-29 18:37:07
    Temat: Re: Pilot General Premium (pilot uniwersalny)
    Od: Desoft <b...@a...pl>

    W dniu 2021-09-28 o 12:51, J.F. pisze:
    (to w sumie mam chybazrobione) i jak znaleźć odpowiedniki przycisków/funkcji
    oryginalnego pilota?
    znaleźćklawisza odpowiadającego oryginalnemu przyciskowi AUDIO.

    > Taa - problem ogolny, pilot uniwersalny, dziala prawie dobrze.
    > Prawie czyni roznice.
    >
    > I co tu zrobic
    > - pilota uniwersalnego uczacego sie kupic, i zeskanowac oryginal,
    > poki sie jeszcze da?
    >
    > - skanowanie i backup na komputer zrobic, zeby bylo na przyszlosc.
    >
    > - nic nie robic - piloty beda tanie, a sprzet tez tanieje.

> [...]

    Są strony z opisami kodów pilotów.
    Są piloty uniwersalne z możliwością robienia backupu (Logitech)
    Własnoręczne zrobienie backupu / sczytanie kodów jest proste.

    --
    Desoft