  • 11. Data: 2020-08-12 12:12:22
    Temat: Re: Pinokio płakał jak czytał ;-)
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-12 o 10:49 +0200, T. napisał:
    > Dziś niektórzy (także redaktorzy) twierdzą, że autem z 3 cylindrami
    > da się jeździć.

    No ba. Jeszcze nie tak dawno jeździłem autem z dwoma cylindrami - też
    się dało. W pewnych warunkach (miejskich) nawet lepiej niż współczesnym
    samochodem.

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-08-12 12:27:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-12 o 10:47, T. pisze:
> [...]
    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > 130 tys. zł? Podobnej wielkości auto spalinowe kosztuje 60 tys. zł. Przy
    > spalaniu rzędu 7 l/100 km mamy do przejechania ok. 250 tys. km. Przy
    > przeciętnej jeździe 15 tys. km rocznie to jest 16 lat, zatem 2x dłużej
    > niż wynosi gwarancja na akumulator.
    > To drogie zabawki dla ludzi, którzy już mają jedno normalne auto w
    > rodzinie.

    Lokalni fanboje jeszcze tego nie ogarnęli.
    Jeden nawet już już prawie kupił zabawkę ale żona mu nie pozwoliła.
    Widać miał mądrą. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-08-12 12:34:31
    Od: 4...@g...com

    O kupnie decyduje ekonomia a nie ile silnikowi jeszcze zostało. Jak teraz przejeżdżam
    samochodem 2000 km rocznie to taki co mu zostało 50 tysięcy wystarczy mi na 25 lat.
    Clarkson kiedyś ładnie powiedział coś w stylu " ludzie nie bójcie się silników z
    dużymi przebiegami. Jak mało jeździcie to dolejecie rocznie litr albo dwa litry oleju
    do silnika. Koszt żaden".

  • 14. Data: 2020-08-12 13:57:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-12 o 12:34, 4...@g...com pisze:

> [...]
    silników z dużymi przebiegami. Jak mało jeździcie to dolejecie rocznie litr albo dwa

    Się go zapytaj kiedy ostatnio kupował używane auto i kiedy jeździł
    takim gdzie się lało rocznie dwa litry oleju.
    Bo teoretyków pod dostatkiem to mamy i u siebie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-08-12 15:59:07
    Od: 4...@g...com

    Co mam sie go pytać o inne rzeczy jak ma rację w tym co zacytowalem. Są dwie grupy
    posiadaczy samochodów. Jedna to fetyszyści a druga użytkownicy. Użytkownikowi pasuje
    każdy samochód który najtaniej spełnia jego potrzeby. W tej chwili najtaniej moje
    potrzeby spełnia stary Master.

  • 16. Data: 2020-08-12 20:33:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2020 o 10:47, T. pisze:

    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > 130 tys. zł? Podobnej wielkości auto spalinowe kosztuje 60 tys. zł.

    Nowy Golf o takiej mocy i wyposażeniu?
    No policz jeszcze raz.....

  • 17. Data: 2020-08-13 12:09:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-08-12 o 20:33, Cavallino pisze:

    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > Nowy Golf o takiej mocy i wyposażeniu?
    > No policz jeszcze raz.....

    A dlaczego Golf? Z wyposażeniem podstawowym ten ID3 to odpowiednik Dacii
    Sandero. 39 tys. zł + radio i klima.
    T.

  • 18. Data: 2020-08-13 19:51:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-08-2020 o 12:09, T. pisze:

    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > A dlaczego Golf?

    Żeby porównywać porównywalne.

    Z wyposażeniem podstawowym ten ID3 to odpowiednik Dacii
    > Sandero.

    Wątpię.
    W Dacii nie zamówisz np.ogrzewania postojowgo nawet za dodatkowy
    milionik....
    Mówi Ci coś parametr "moc silnika"?

  • 19. Data: 2020-08-14 00:57:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-13 o 19:51, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Wątpię.
    > W Dacii nie zamówisz np.ogrzewania postojowgo nawet za dodatkowy

    To dokupisz z montażem w innej firmie.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-08-14 14:00:30
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > 130 tys. zł? Podobnej wielkości auto spalinowe kosztuje 60 tys. zł. Przy

    Za 60 tys. to można kupić taczkę.
    Nowy spalinowy kompakt z salonu z wyposażeniem w klimatronik, radio itp.
    to 90-100 tys. zł brutto.