  • 21. Data: 2020-08-14 14:34:18
    Temat: Re: Pinokio płakał jak czytał ;-)
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-14 o 14:00, Poldek pisze:

> [...]
    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > Za 60 tys. to można kupić taczkę.

    Na allegro taczki kosztują poniżej stówy.

    > Nowy spalinowy kompakt z salonu z wyposażeniem w klimatronik, radio itp.
    > to 90-100 tys. zł brutto.

    To teraz znajdź za taką sama kasę elektryka któremu ten
    klimatronik nie zeżre 30 do 50 procent baterii.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2020-08-14 16:19:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2020 o 15:00, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Za 60 tys. to można kupić taczkę.
    > Nowy spalinowy kompakt z salonu z wyposażeniem w klimatronik, radio itp.

    A z mocniejszym silnikiem pod 150 właśnie....

  • 23. Data: 2020-08-17 14:41:01
    Od: 8455<6...@i...invalid>

    Cavallino w

    6,volkswagen-id3-cena-polska-samochod-elektryczny-wy
    posazenie-zasieg-nowy-golf-silnik-diesla.html

    > A z mocniejszym silnikiem pod 150 właśnie....

    Takie XC40 to 90kPLN rożnicy na niekorzyść hybrydy, za 150kPLN to masz 163KM
    w cenie salonowej.
    Da się toto kupić za 60% tej ceny tylko trza umić ;P

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2020-10-13 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 4...@g...com ...

    > Co mam sie go pytać o inne rzeczy jak ma rację w tym co
    > zacytowalem. Są dwie grupy posiadaczy samochodów. Jedna to
    > fetyszyści a druga użytkownicy. Użytkownikowi pasuje każdy
    > samochód który najtaniej spełnia jego potrzeby. W tej chwili
    > najtaniej moje potrzeby spełnia stary Master.

    Bo to jeszcze silnik z ery ze byle co wlejesz i pojedzie.
    Niestety jeden z ostatnich chociaz trzeba przyznac ze nastepca czyli
    2.3 to tez bardzo godny motor (bezobsługowy - znaczy tylko olej
    wymieniasz :) - milion km da sie kulnac bez problemu)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż