  • 71. Data: 2016-12-05 00:21:20
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    > Jestem pewien ze nie. to moj przyjaciel.

    Moze nie taki bliski i ukrywa :-)
    ---
    Idąc dalej, może Budzik też przed sobą ukrywa :-)

  • 72. Data: 2016-12-05 19:32:44
    Temat: :))))))))) AXA rządzi:P
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 691pln to samo pzu mi wyslalo jako propozycje kontynuacji.
    > rankomat to rankomat.pl - agreguje oferty roznych towarzystw
    > axa akurat dla tego samochodu w rankomacie nie wyskakiwala wiec
    > pofatygowalem sie sam na ich stronę i tam wyszło mi 498pln.
    >
    > odezwal sie do mnie agent i zaproponowal 691 samo oc albo 655 jesli
    > wezmę OC i NNW :)
    > coś czuję, że się pożegnam na rok z pzu.

    Jak napisałem tak zrobiłem, Na AXA wyszło mi finalnie 439PLN tak więc
    zapłacę mniej niż rok temu (a rok temu zapłaciłęm pzu bodaj 550pln).
    No cóż - PZU straciło klienta:) zostało mi tam tylko skuter i
    przyczepka:) Co ciekawe, nie zawracałbym sobie dupy, gdyby podnieśli
    powiedzmy na 600pln. A tak weszli mi na ambicje:)

  • 73. Data: 2016-12-07 10:46:15
    Temat: Re: :))))))))) AXA rządzi:P
    Od: p...@g...com

[...]

    gracze globalni typu allianz czy axa moga miec lepszych magikow od obrobki danych niz
    nasi lokalni ... na upartego mozna policzyc wszystkie kombinacje (ubezpieczonych
    klientow) porownac je z konkurencja i dac 10 zeta taniej :-)
    oczywiscie teraz w okresie podwyzki te dane nie beda miarodajne ale masowy odplyw
    klientow sugeruje cienizne w zarzadzaniu :-)

    P.

  • 74. Data: 2016-12-12 19:16:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Proama
    >Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    >Brak jakichkolwiek szkód.
    >Przyznane zniżki - 70%.
    >Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

    Przyjrzalem sie dokladnie swojej.
    OC rok temu - 543zl
    OC teraz - 970zl

    Ale razem z AC - teraz 1440 zl, rok temu ... byly dwie wersje 1066 i
    1235.

    Czeka mnie czytanie polis, co oni tam zmienili.

    J.