  • 41. Data: 2021-05-03 14:27:09
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:608d8cb9$0$24051$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Piotr W." <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > SMS z 411: "W dniu ... konczy sie waznosc konta glownego na ktorym masz
    > ... zl.
    > Aby nadal korzystac z telefonu doladuj konto lub przedluz waznosc konta
    > i bonusowych gigabajtow o 1 rok odpisujac AKT365 na ten SMS (29zl+ koszt
    > SMS
    > w Ornage),"
    > Czy to znaczy, że za 29zł ma się od razu przedłużenie o rok i konta
    > głównego
    > i GB i nie trzeba napierw przzedłużać konta głownego na 8002 (6zł)?

    Orange ma bałagan.
    Informacja na stronach Orange sugeruje, że wystarczy AKT365 (lub
    *101*365#).
    Pryzchodzi SMS "Waznosc bonusowych srodkow na internet ... GB zostala
    przedluzona do 02.05.2022. Nowa waznosc konta glownego (... zl) to
    03.05.2022. Jesli chcesz wiecej GB - doladuj konto dowolna kwota.
    Polecamy www.doladowania.orange.pl".
    Durny Maks spod *500 podaje te same daty ważności środków ("rozmowa
    jest nagrywana").
    A 3 maja SMS z 8002 "Skonczyl sie czas uslugi Konto Wazne Rok. Na
    koncie masz ...zl wazne do 03.05.2022. Wydluz waznosc konta do 1 roku
    ponownie wlaczajac Konto Wazne Rok. Odpisz START na ten SMS (koszt
    6 zl). Wiecej na Orange.pl".
    Wydłużenie konta o rok od wysłania SMS-a? Przedłużenie z 03.05.2022 do
    03.05.2022 za 6zł uważam za nieatrakcyjne.

    Dla zainteresowanych: ostatni dzień na MAJOWKA pod 364 (koszt SMS-a) daje
    5 dni gadania i parę GB.

    Arek

  • 42. Data: 2021-05-05 14:32:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 608d5ade$0$511$6...@n...neostrada.pl

    > W krańcowych BTS (na zadupiu) gdzie już jest problem
    > z innymi dostawcami, prędkość LTE to często +/-10mbit
    > W mieście lepiej.

    Czyli symetrycznie? Wg mnie te +/- warto zapisywać jako D/U. ;)

    -=-

    Mnie 10Mb/s wystarczy.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 43. Data: 2021-05-06 02:37:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" s6hjcm$ki0$...@d...me

    > Dla czego w Lidlu i Kauflandzie jabłka są po 8zł.

    Wczoraj widziałem w Lidlu po 1.99...
    (mam fotkę)

    > nie wiem. szkoda mi życia na wgryzanie się
    > w problem, kupie te same jabłka w aldi po 3zeta.

    Przepłacasz...
    W Biedronce kupuję po 1.99 lub 1.98...

    [przepłaca naprawdę czy kłamie -- żerując na
    bezpłatnych (100+20)GB z Play na jedną kartę]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 44. Data: 2021-05-06 02:39:19
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

    _Master_ czyli szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil ponownie
    zolta cuchnaca ciecz i najebal...

    > Chce pan przedłużyć?

    Wypierdalaj na szczepienie nawet 20'to krotne,
    szybciej zdechniesz i nie trzeba bedzie filtrowac!

    --
    Tanatoreon Eppstonn

    .

  • 45. Data: 2021-05-06 02:56:45
    Od: Tanatoreon Eppstonn <T...@m...army>

    ToMasz wrote...
    > dla czego w L*dlu i Kau*landzie jabłka są

    ...a czy ty wiesz. ze wspierasz mormonskie SCIERWO!?

    Uswiadom sie o USraelskiech SEKTACH!

    > kupie te same jabłka w al*i

    ... to nastepne; tyle ze aryjskie SCIERRRRRWO!

    Czy ty palancikju celowo robisz z siebie
    zaawansowanego DURNIA!?

    --
    Tanatoreon Eppstonn

    .

  • 46. Data: 2021-05-06 17:16:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 May 2021 02:37:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "ToMasz" s6hjcm$ki0$...@d...me
    >
    > Wczoraj widziałem w Lidlu po 1.99...
    > (mam fotkę)

    > Przepłacasz...
    > W Biedronce kupuję po 1.99 lub 1.98...

    W Biedronce i Lidlu jablka bywaja po 1.99.
    Taka zwykla cena w ostatnich czasach to 3.49-3.99

    J.