  • 31. Data: 2021-04-30 20:36:13
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.04.2021 o 12:06, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 28.04.2021 o 11:53, Liwiusz pisze:
    > [...]
    >>

    > Mnie natomiast od zawsze zastanawiał fakt, że ludzie kompletnie nie
    > ogarniaja sytacji własnej lokacji i nie mają bladego pojęcia jakie BTS
    > są w ich pobliżu najlepsze w sensie dostępu czy przepustowości. Potem
    > płaczą że nie mają dobrego zasięgu, muszą ładować telefon 2x na dobę i
    > wymieniac baterie bo skusili się 10gr u innego operatora, który kuleje w
    > danych lokacjach. Jak dla mnie, to jest to podstawą w wybieraniu operatora.

    to chyba powinieneś być stałym klientem virgina, bo tam chyba można
    zmieniać operatorów roamingu wewnętrznego do woli i chyba bez utraty
    prędkości internetu

    ToMasz

  • 32. Data: 2021-04-30 20:47:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Oczywiście można przenieść ale z odzyskaniem kasy obecnej na koncie są problemy.

    jak zwykle, opinie opierają się na zasadzie - jak śrubokrętem wbijać
    gwożdzie.
    wbijaj młotkiem!
    nikt nie pytał czym mam wbijać, spadaj z radami.
    tyle że jest to gówno prawda.
    100giga na 5 miesięcy kosztuje 43zł na allegro, niezmienie od paru lat.
    Nie widzę sensu z pakowaniem się najpierw w inne rozwiązania, a potem
    biadolenie że zrobiło się skarbonkę. te 43zł to taka sama kwota jak
    internet w kablu na miesiąc, więc to chyba nie katastrofa przy wyjeździe
    wakacyjnym?
    kolega XXX też chyba mało czytający, albo ma mnie w k-fie.
    kaman! chcecie tanio - zmiencie operatora na wirtualnego, czy jakiegoś
    innego który ma ofertę dostosowaną do potrzeb. chcecie zasięg kiliku
    sieci - tak samo wirtualny operator i na stałe inna sieć.
    Po co to biadolenie. pobiadolcie sobie na antywebie. tam od lat mają
    ranking - wybieramy natjtańszego dostawce interentu lte, wśrod MVMNO na
    lterę L. albo kto ma najtańsze rozmowy z wielkiej czwórki. Na serio nie
    kumam.... Dla czego w Lidlu i Kauflandzie jabłka są po 8zł. nie wiem.
    szkoda mi życia na wgryzanie się w problem, kupie te same jabłka w aldi
    po 3zeta.
    ToMasz

  • 33. Data: 2021-04-30 23:03:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W sensie zajęcia miejsca na BTS, przecież wyraźnie napisałem :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 34. Data: 2021-04-30 23:11:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2021 o 20:36, ToMasz pisze:

    > to chyba powinieneś być stałym klientem virgina, bo tam chyba można
    > zmieniać operatorów roamingu wewnętrznego do woli i chyba bez utraty
    > prędkości internetu

    LTE nie działa wszędzie w roamingu.
    Mam inne, zdrowe podejście. W mieszkaniach mam światłowód a na co dzień
    mi tita w telefonie Internet. Byle był jakiś. Nie oglądam YT, nie siedzę
    na FB, nie prowadzę transmisji będąc w ruchu/pracy. Czasem podglądam
    kamery. Wybrałem Play od > 10lat/abonament bo potrafi się przełączać
    ładnie po operatorach (czasem trzeba umieć) a kiedyś nawet
    wymusić...Inni operatorzy odpadają ze względu na brak roamingu krajowego.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 35. Data: 2021-05-01 08:14:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 23:03:50 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > W sensie zajęcia miejsca na BTS, przecież wyraźnie napisałem :>

    No to tak:
    -tych BTS Centertel mial stosunkowo malo, bo tamta technologia mniej
    wymagala,
    -ale mogly byc w dobrych miejscach.

    -potem weszly Era i Plus z GSM, a Centerrtel nie.

    -potem Centertel dostal koncesje, ale tylko na 1800MHz.
    I musial nastawiac BTS, a zasieg w tym pasmie krotszy.
    I o ile pamietam, to "tylko w miastach" byl.

    https://android.com.pl/telekomunikacja/114705-jak-dz
    ialala-siec-nmt-1g/

    J.

  • 36. Data: 2021-05-01 13:52:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 608bfbe6$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > Orange stabilnie, chociaż prędkość nie powala

    Tzn.?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2021-05-01 15:40:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.05.2021 o 08:14, J.F. pisze:
    [...]
> [...]
    > I musial nastawiac BTS, a zasieg w tym pasmie krotszy.
    > I o ile pamietam, to "tylko w miastach" byl.

    To się jeszcze wyedukuj, że schedę po Centertelu objął dzisiejszy
    Orange, w sensie tych już zajętych miejsc z dobrą lokalizacją :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 38. Data: 2021-05-01 15:42:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > "LordBluzgR" 608bfbe6$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > Tzn.?

    W krańcowych BTS (na zadupiu) gdzie już jest problem z innymi
    dostawcami, prędkość LTE to często +/-10mbit W mieście lepiej.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 39. Data: 2021-05-01 16:38:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 15:40:04 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    ialala-siec-nmt-1g/

    > To się jeszcze wyedukuj, że schedę po Centertelu objął dzisiejszy
    > Orange, w sensie tych już zajętych miejsc z dobrą lokalizacją :)

    Ale malo ich bylo.
    A dobra lokalizacja NMT, niekoniecznie jest dobra dla nowszych
    technologii.

    J.

  • 40. Data: 2021-05-01 19:15:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dotychczas przedłużałem ważno?ć konta o rok (SMS o tre?ci Start na 8002).
    > Wyjazdy w czasie pandemii ustały i aby nie stracić kasy jak i ważno?ci
    > tej karty SIM, bezproblemowo
    > wykonywałem przedłużenie. Ale do czasu. Teraz takie przedłużenie za pomoc?
    > SMS'a kosztuje 6 zł.
    > Niedużo, ale jak długo? Po zalogowaniu na to konto jest możliwo?ć
    > przedłużenia ważno?ci ?rodków
    > o 365 dni za ...29 zł. Założę się, że przedłużanie SMS'em za jaki? czas
    > zniknie.....
    > Już mam w to miejsce naszykowan? kartę SIM Play....

    SMS z 411: "W dniu ... konczy sie waznosc konta glownego na ktorym masz ...
    zl.
    Aby nadal korzystac z telefonu doladuj konto lub przedluz waznosc konta
    i bonusowych gigabajtow o 1 rok odpisujac AKT365 na ten SMS (29zl+ koszt SMS
    w Ornage),"
    Czy to znaczy, że za 29zł ma się od razu przedłużenie o rok i konta
    głównego
    i GB i nie trzeba napierw przzedłużać konta głownego na 8002 (6zł)?

    Arek