  • 1. Data: 2022-03-06 12:54:14
    Temat: "Poeta pamięta..."
    Od: Runt <r...@k...prv>

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, KANALIA * Zenek Kapelinder UJADA NA
    PL.SOC.POLITYKA:

    "Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja.

    tak, zenusiu! został ci się "sznur i gałąź pod ciężarem zgięta".

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 2. Data: 2022-03-06 13:34:32
    Temat: Re: "Poeta pamięta..."
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Runt,

    Sunday, March 6, 2022, 12:54:14 PM, you wrote:

    [...................]

    Na chuj cytujesz wysrywy nie na temat z innej grupy? A skoro już
    cytujesz, to cytuj zgodnie z zasadami obowiązującymi na grupach
    dyskusyjnych!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2022-03-07 07:40:35
    Od: Runt <r...@e...prv>

> [...]
    >
    > Na chuj cytujesz wysrywy nie na temat z innej grupy? A skoro już
    > cytujesz, to cytuj zgodnie z zasadami obowiązującymi na grupach

    Hello RoMan.

    Dlaczego bluzgasz jak jakaś łajza?

    Cytuje bo na tej grupie udziela się również "zenuś".

    wrzuć moj @ do kf i wyluzuj.

  • 4. Data: 2022-03-07 09:14:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Runt,

    Monday, March 7, 2022, 7:40:35 AM, you wrote:

    > Dlaczego bluzgasz jak jakaś łajza?

    Bo jakaś łajza tu śmieci bez opamiętania.

    > Cytuje bo na tej grupie udziela się również "zenuś".

    I dlatego należy dokładać jeszcze więcej gówna? Po to jest podział na
    grupy, żeby polityczne szambo się nie przelewało na wszystkich grupach.
    Nie po to PLONKuję idiotów, żeby czytać ich w cytatach i to jeszcze z
    innej grupy.

    > wrzuć moj @ do kf i wyluzuj.

    Na to musisz zasłużyć bardziej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2022-03-08 13:29:33
    Od: Runt <r...@e...prv>

    > Bo jakaś łajza tu śmieci bez opamiętania.

    wrzuc do kf i nie chlip.

    > I dlatego należy dokładać jeszcze więcej gówna?

    tak, tej kanalii należy!

    > Po to jest podział na
    > grupy, żeby polityczne szambo się nie przelewało na wszystkich grupach.

    zapraszam na pl.soc.polityka albo na pl.misc.budowanie. poznasz tego
    którego tak bronisz.

    > Nie po to PLONKuję idiotów, żeby czytać ich w cytatach i to jeszcze z
    > innej grupy.

    z chamstwem należy walczyć! wszędzie!

    > Na to musisz zasłużyć bardziej.

    nie mam nic do ciebie więc wyluzuj i popracuj nad "łapaniem wolnej
    europy na kablu mikrofonowym". ;-)))

  • 6. Data: 2022-03-08 14:23:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Runt,

    [... bezsensowna dyskusja nie na temat ...]

    > nie mam nic do ciebie więc wyluzuj i popracuj nad "łapaniem wolnej
    > europy na kablu mikrofonowym". ;-)))

    Kabel mikrofonowy był tu tylko anteną. Odbiornikiem był wzbudzający
    się wzmacniacz m.cz. Eltron.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2022-03-08 21:05:28
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 08.03.2022 14:23, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Kabel mikrofonowy był tu tylko anteną. Odbiornikiem był wzbudzający
    > się wzmacniacz m.cz. Eltron.

    Serio? To jest efekt wzbudzenia?
    Też pamiętam takie zjawisko - było na pewno słychać jakąś stację
    radiową, na pewno obcy język i egzotyczne klimaty muzyczne.
    I tu mnie pamięć niestety zawodzi - to mógł być jakiś magnetofon i
    urwany ekran od głowicy albo mój wzmacniacz na GML-ach, którego dosyć
    długo używałem.

    --
    Mirek.

  • 8. Data: 2022-03-09 07:49:24
    Od: Runt <r...@e...prv>

> [...]
    >
    > [... bezsensowna dyskusja nie na temat ...]

    > Kabel mikrofonowy był tu tylko anteną. Odbiornikiem był wzbudzający

    o czym to świadczy? ekranowanie wejscia m.cz było niedostateczne,
    wzmacniacz (jego element) musiałby się wzbudzac na f poza pasmem
    akustycznym/harmonicznej. wzbudzanie się na f (fale krótkie czy UKF?)
    jest dyskusyjne.
    Ze zdjęć wynika, że obudowa była/jest metalowa wiec problem leżał albo w
    starzeniu się elementów albo źle dobranych pkt pracy, przesterowaniu
    itp. lub tzw "zimny lut". nie sądzę by kabel mikrofonowy był "anteną". ;-)

    ale to już inna story.