    From: "roxy" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Pogrubianie wybranych scieżek na PCB
    Date: Tue, 30 Jun 2009 23:23:05 +0200

    Witam.
    Jak Szanowni Czytelnicy sobie radzą z pogrubieniem warstwy przewodzącej
    wybranych ścieżek na PCB.
    Mam plytke PCB na ktorej wskazane by było pogrubienie kilkuścieżek ze
    względu na znaczne prady ktore mogą w nich przepływać (10A do 20A). Chciłbym
    jednak aby plytka miała dość estetyczny wygląd.
    Myślałem aby zakupić taką farbe przewodzącą którą naprawia się ogrzewania
    szyb samochodowych. Czy to jest dobry pomysł? Może ktoś ma jakąś lepszą
    metodę?