  • 1. Data: 2007-01-19 08:14:37
    Temat: Pol internetu padlo?
    Od: "uosiu" <u...@g...com>

    Witam,
    otoz mam wrazenie ze po wczorajszych wichurach padlo pol internetu, ze
    tak to okresle.
    czesc stron chodzi strasznie wolno, oto przykladowy tracert dla mojego
    serwera, ktory jest na sasiednim osiedlu
    C:\Documents and Settings\Paweł>tracert gim34.uosiu.info

    Trasa śledzenia do gim34.uosiu.info [82.143.152.10]
    przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

    1 23 ms 23 ms 23 ms wro-ru3.neo.tpnet.pl [213.25.2.110]
    2 23 ms 23 ms 23 ms ge-3-2-0.wro-r1.tpnet.pl [212.160.0.57]
    3 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    4 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    5 52 ms 47 ms 59 ms
    so-3-0-0-0.fftcr4.Frankfurt.opentransit.net [193
    .251.240.69]
    6 68 ms 71 ms 71 ms
    so-1-1-0-0.loncr4.London.opentransit.net [193.25
    1.242.221]
    7 138 ms 143 ms 143 ms po10-0.ashcr1.Ashburn.opentransit.net
    [193.251.2
    40.182]
    8 139 ms 143 ms 143 ms sl-st21-ash-15-3.sprintlink.net
    [144.223.246.21]

    9 143 ms 143 ms 143 ms sl-deutsche-5-0.sprintlink.net
    [144.223.246.70]

    10 143 ms 143 ms 143 ms 217.239.37.201
    11 142 ms 138 ms 143 ms 62.153.203.50
    12 151 ms 143 ms 143 ms r1-poz-2-r1-wro.crowley.pl
    [62.111.222.205]
    13 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    14 * 140 ms * azor-v950.nd.e-wro.net [82.143.159.49]
    15 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    16 * * * Upłynął limit czasu żądania.
    17 * * 137 ms h82-143-152-10-static.e-wro.net.pl
    [82.143.152.1
    0]

    Śledzenie zakończone.

  • 2. Data: 2007-01-19 10:07:38
    Temat: Re: Pol internetu padlo?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Witam,
    > otoz mam wrazenie ze po wczorajszych wichurach padlo pol internetu, ze
    > tak to okresle.

    Tez mam takie wrazenie łaczac się rano z niektorymi polskimi serwerami
    (teraz już powoli wraca do normy). Nie ma to jak technologia odporna na
    kataklizm jądrowy ;P

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 3. Data: 2007-01-19 14:42:12
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 19 Jan 2007 11:07:38 +0100, Rafał Łukawski wrote:

    > Tez mam takie wrazenie łaczac się rano z niektorymi polskimi serwerami
    > (teraz już powoli wraca do normy). Nie ma to jak technologia odporna na
    > kataklizm jądrowy ;P

    odporna nie oznacza - zapewniajaca wysoka jakosc przesylania danych
    multimedialnych w kazdych warunkach

    --
    futszaK
    0601061867

  • 4. Data: 2007-01-19 15:24:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    futszaK <f...@g...com> wrote:
    > odporna nie oznacza - zapewniajaca wysoka jakosc przesylania danych
    > multimedialnych w kazdych warunkach

    Technologia jest odporna, spoko. Tylko polityka (peeringów) nie
    pozwala.

    p.

  • 5. Data: 2007-01-19 15:31:02
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    futszaK wrote:

    > odporna nie oznacza - zapewniajaca wysoka jakosc przesylania danych
    > multimedialnych w kazdych warunkach

    Odporna - na mysli mialem całkowity brak polaczenia z tzw. roznymi
    serwerami www. Ale to tak offtopicowo. Cos (m.in.) chyba padlo w
    FuturoNetii albo w AB SA. Z tego co widze trace do ab.pl przechodzi
    przez ichniejsze routery, whois podpowiada ze to ipiki 'Connected
    through Futuro Poland'.

    Wybrane inne serwery _hostowane_ w futuro działały. Inna sprawa, nikt
    nie zmusi klienta x do zakupu 2 lub więcej niezależnych łączy...

    Dalszych badań nie czyniłem ;)

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 6. Data: 2007-01-19 15:41:33
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Technologia jest odporna, spoko. Tylko polityka (peeringów) nie
    > pozwala.

    Tfu.. miałem napisać 'implementacja'.

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 7. Data: 2007-01-20 13:02:33
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    Rafał Łukawski <r...@l...pl> napisał(a):
    > Tez mam takie wrazenie łaczac się rano z niektorymi polskimi serwerami
    > (teraz już powoli wraca do normy). Nie ma to jak technologia odporna na
    > kataklizm jądrowy ;P

    ja za to zaobserwowałem polepszenie :P
    ping do onetu z 16ms spadł do 10ms ;) ;) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider