  • 1. Data: 2007-01-18 20:21:23
    Temat: iPlus vel BlueC
    Od: MikroBajt <m...@o...pl>

    1) co wybrać
    2) co wybrać w Myślenicach ;)

    Dzięki za info! Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-01-18 23:29:25
    Temat: Re: iPlus vel BlueC
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    MikroBajt wrote:
    > 1) co wybrać

    BlueConnect. Szybszy stabilniejszy i jest hotline z lepszą obsługą

    > 2) co wybrać w Myślenicach ;)

    Pojęcia nie mam.

    Ps. Nie vel tylko vs.

  • 3. Data: 2007-01-19 10:19:22
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Asmodeusz napisał(a):
    > BlueConnect. Szybszy stabilniejszy i jest hotline z lepszą obsługą

    Niestety, z obserwacji Era ma o wiele slabszy zasieg od plusa w
    mniejszych miejscowosciach :( W wielu miejscach, gdzie sam korzystam z
    bezprzewodowego internetu (bo innego nie ma), era nie ma zasiegu w ogole
    - nawet smsa nie idzie wyslac. Plus radzi sobie bez problemu. Z
    przypadkiem, ze Era mialaby zasieg a Plus nie sie jeszcze nie spotkalem.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2007-01-19 11:05:24
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Mateusz Papiernik wrote:

> [...]
    > - nawet smsa nie idzie wyslac. Plus radzi sobie bez problemu. Z
    > przypadkiem, ze Era mialaby zasieg a Plus nie sie jeszcze nie spotkalem.

    Dlatego napisałem że nie mam pojęcia co lepsze w Myślenicach.
    Zapomniałem dodać - moje doświadczenia z Erą i Plusem pochodzą z
    Krakowa. Gdzie indziej może się okazać zupełnie inaczej.

  • 5. Data: 2007-01-19 12:59:38
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 19.01.2007 Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał/a:
    > Niestety, z obserwacji Era ma o wiele slabszy zasieg od plusa w

    Odrobine NTG, ale potwierdzam -- w Lublinie zasieg UMTS w Erze
    jest w scislym Centrum, natomiast UMTS w Plusie siega nawet
    3-4 km poza granice miasta.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 6. Data: 2007-01-19 18:30:21
    Od: Jan Lokita <m...@d...pl>

    MikroBajt napisał(a):
    > 1) co wybrać
    > 2) co wybrać w Myślenicach ;)
    >
    > Dzięki za info! Pozdrawiam!

    Nie wiem jak z Blu ale w W-wie roznica miedzy Plusem a Idea jest jak 10:1.

  • 7. Data: 2007-01-19 22:40:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jan Lokita napisał(a):

    > Nie wiem jak z Blu ale w W-wie roznica miedzy Plusem a Idea jest jak 10:1.

    Między BC a Iplusem kolejne 10:1 :-)

    Ktoś się pytał, czy są miejsca, gdzie działa BC a nie działa Plus. Tak,
    na przykład znaczna część CMK, a tam akurat jest na to rynek ;)

    M.

  • 8. Data: 2007-02-01 17:40:25
    Od: "Maciej Sypniewski" <l...@g...com>

    On 19 Sty, 11:19, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:
> [...]
    > - nawet smsa nie idzie wyslac. Plus radzi sobie bez problemu. Z
    > przypadkiem, ze Era mialaby zasieg a Plus nie sie jeszcze nie spotkalem.

    Potwierdzam. Pracowałem w obsłudze medialnej pielgrzymki, a jak
    wiadomo pielgrzymka podróżuje przez małe mieściny. Plus - zasięg
    niemalże wszędzie, nawet w totalnych zakamarkach. Era - nawet w
    niektórych na pozór dużych miastach szwankowała... Mimo całej mojej
    sympatii do Ery w zakresie usług telekomunikacyjnych w dosłownym
    znaczeniu, internet odpada.

    Pozdrawiam,
    MS

  • 9. Data: 2007-02-01 17:56:18
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Maciej Sypniewski napisał(a):
    > niektórych na pozór dużych miastach szwankowała... Mimo całej mojej
    > sympatii do Ery w zakresie usług telekomunikacyjnych w dosłownym
    > znaczeniu, internet odpada.

    Mnie sympatia do ich uslug telekomunikacyjnych spada, jak jade na 2
    miesiace na wakacje i nie mam zasiegu. :/ Ale to juz NTG, powinienem na
    pręga z tym pójść ;)

  • 10. Data: 2007-02-02 12:35:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 01.02.2007 Mateusz Papiernik <m...@m...net> napisał/a:
    > Mnie sympatia do ich uslug telekomunikacyjnych spada, jak jade na 2
    > miesiace na wakacje i nie mam zasiegu. :/ Ale to juz NTG, powinienem na
    > pręga z tym pójść ;)

    No przeciez na tym polegaja wakacje ;>