    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pol internetu padlo?
    Date: Fri, 19 Jan 2007 16:31:02 +0100

    futszaK wrote:

    > odporna nie oznacza - zapewniajaca wysoka jakosc przesylania danych
    > multimedialnych w kazdych warunkach

    Odporna - na mysli mialem całkowity brak polaczenia z tzw. roznymi
    serwerami www. Ale to tak offtopicowo. Cos (m.in.) chyba padlo w
    FuturoNetii albo w AB SA. Z tego co widze trace do ab.pl przechodzi
    przez ichniejsze routery, whois podpowiada ze to ipiki 'Connected
    through Futuro Poland'.

    Wybrane inne serwery _hostowane_ w futuro działały. Inna sprawa, nikt
    nie zmusi klienta x do zakupu 2 lub więcej niezależnych łączy...

    Dalszych badań nie czyniłem ;)

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/