  • Data: 2022-08-10 06:27:19
    Temat: Połączenie modemów przez VoIP
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Walczę z takim tematem: muszę wdzwonić się w urządzenie z modemem (zgrywa się na 300
    lub 1200 bps). Jest to automat na monety. Mam do dyspozycji niestety tylko bramkę
    VoIP w roli centralki. Skonfigurowałem tak, że połączenie nawiązuje się bezpośrednio
    między portami, więc opóźnienie jest naprawdę minimalne - 20ms chyba.
    Dwa modemy które tu posiadam (US robotics i softmodem HSF) zgrywają mi się na 9600.
    Szału nie ma, ale jest i działa. Wymuszone połączenia na 1200 i 300bps też działają,
    nie rozłącza, komunikację sprawdziłem wklejając tekst w jeden terminal - pojawia się
    na drugim.

    Natomiast gdy przychodzi do połączenia z automatem telefonicznym, negocjacja idzie
    sprawnie, ale urządzenie w ogóle nie odpowiada. Jestem już w lekkiej desperacji w tym
    momencie... Albo kanał komunikacyjny, albo wyższa warstwa - coś z softem nie tak.
    Macie jakieś doświadczenia z modemem po VoIP?

    P.