  • Data: 2022-08-12 19:52:00
    Temat: Re: Połączenie modemów przez VoIP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Aug 2022 08:54:57 -0700 (PDT), Piotr C. wrote:
    > Drugi US Robotics, typowy z rynku USA, nie współpracuje w ogóle i
    > bardzo dziwna sprawa - zainstalowałem sniffer szeregowy. Program na
    > początek wysyła do modemu "+++" i "ATZ" (reset) i modem nie
    > odpowiada. Natomiast z tej samej maszyny wirtualnej, jeśli wpiszę
    > ATZ w hyperterm - ładnie odpowiada "OK" i generalnie działa
    > idealnie.

    Byc moze modem jest skonfigurowany jakos na stałe na inna predkosc.
    Był tam jakis "full reset".

    Druga sprawa - po tych +++ powinna byc sekunda przerwy.
    I przed chyba tez.

    Jesli program tego nie robi, to modem powinien +++ zignorowac.

    Kolejna sprawa - ilosc bitow, parzystosc na porcie.
    Automat moze sie czegos kontretnego domagac.

    J.