  • 41. Data: 2021-09-14 17:44:13
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 wrz 2021 o 14:30, J.F pisze:

    >> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    >> To zostało udostępnione...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    Może wrzucę ten film na serwer Dunaja i dam link...
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/Screenrecorder-202
    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    Film bez trudu odtwarzany jest przez telefon, lecz nie jest odtwarzany
    przez PeCeta... Mogę inaczej nagrać (z innymi para_metrami -- wówczas
    i PeCet odtworzy) ale jakoś nie mam ochoty...

    Usiłowałem ten film wrzucić do map i na Jutubę.
    Jutuba przyjęła 100% i nie strawiła; mapy przyjęły,
    podały link, ale odtwarzanie z linku nie jest możliwe...
    W mapach widzę ten film (i mogę odtworzyć) ale inni raczej
    nie widzą...

    Nie jestem mocny w filmowaniu... (jak Ty w koordynowaniu)

    > No coz - nie od dzis narzekam, ze Androidy to wlasnym zyciem zyja.

    Zanim nie powiedziałeś -- nie miałem problemu ze skopiowaniem
    koordynatów. Problem wg mnie nie istniał -- żyję w świecie,
    w którym tego problemu nie ma.

    Gdy zgłosiłeś ten ,,problem'', zacząłem go szukać i znalazłem...
    Gdy zobaczysz liczby, nie trzymaj palca na cyfrach, lecz
    klepnij nim na chwilę, najlepiej za ostatnią cyfrą...
    Dopiero po tym klepnięciu, połóż palec na cyfrach i przytrzymaj...

    To nie jest problem różnych Androidów, lecz psychiki...
    Ty wiesz, ;) że to trudne, więc widzisz tu trudność...

    > Zreszta Windows ostatnio tez.

    > Nie wiemy, czy nie zalezy to od wersji Androida, modelu telefonu,
    > i ja np przeslalem sobie linka sms na drugi telefon,
    > tam kliknalem - i telefon odpalil Google Maps, a tam dzisiaj
    > "Nie widzi twojej lokalizacji".
    > A jak wpisuje na pececie, to mam "Dynamic link not found" :-)

    Za jakiś czas (być może za sto lat?) ze świecą w rękach
    szukać będziesz tego problemu...

    > A jak twoj link otwieram na telefonie, to widze
    > "Krasnal Luter" 3 minuty temu.

    Chyba dobrze widzisz -- coś takiego pamiętam.

    > Jestes dzis we Wroclawiu ?

    Nie -- wczoraj ,,byłem''. Dziś mogę ,,być'' na Krymie, bez wizy... ;)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 42. Data: 2021-09-14 18:23:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" shqg0e$1lgf$...@g...aioe.org

    >>> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >>> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    > Może wrzucę ten film na serwer Dunaja i dam link...
    > http://www.eneuel.w.duna.pl/error/Screenrecorder-202
    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    Transmisja filmu zerwała się na 94%... Kwadranoja...
    [pewnie coś było zalane... i film się urwał...
    ach te zmiany klimatu... powodzie...]

    Ale pocieszę Cię -- raz na jakiś czas zdołasz skopiować koordynaty z adresu?
    Nie co drugi raz, ale jakoś podobnie? Więc próbuj do skutku -- siedząc
    w górach z rozwaloną nogą nie masz wiele innych zajęć... Nie opędzasz
    się od zwierząt, bo nie masz broni, pies nie ucieka -- choćby z nudów
    postaraj się...

    -=-

    Hasełko do Dunaja odzyskałem...
    Bez trudu -- wyświetlane jest gwieździście... ;)
    [starą/gwieździstą technologię rozwalą stare
    rozwiązanie? -- tak więc przebootowałem na WXP...]
    Będę mógł słać filmy bezpośrednio z telefonu do Dunaja?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 43. Data: 2021-09-14 18:36:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" ttr8hq1a720e$....@4...net

    > Odpalam google maps, pokazuje mi sie niebieska kropka na srodku,

    A... Czyli (jak to mówią) jesteś w kropce...

    > stukam w nia ... to mi sie pokazuje "jestes w poblizu ulicy...".

    Chodnika czy jezdni?... [pasa zieleni czy drogi rowerowej?...]

    > Ale moze chodzi o to, ze teraz GPS nie lapie, tylko po wifi ustala?

    Satelity szybkie -- więc i złapać niełatwo...

    > I jeszcze bezczelnie pisze "slaba dokladnosc, mozesz zwiekszyc

    Poprzez napompowanie?...

    > jesli wlaczysz wifi i transmisje danych".

    > No wlaczona przeciez :-)

    Więc wyłącz, albo włącz w innym urządzeniu... ;)

    -=-

    JF -- wymiękam...
    Śmiech to zdrowie, ale przedawkowanie lekarstw bywa szkodliwe...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 44. Data: 2021-09-14 19:05:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" shqi9m$quq$...@g...aioe.org

    Na końcu filmu... [każdy film ma dwa końce?]

    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    > Transmisja filmu zerwała się na 94%... Kwadranoja...
    > [pewnie coś było zalane... i film się urwał...
    > ach te zmiany klimatu... powodzie...]

    Sukces!!! Film odtworzył się bezpośrednio na telefonie po kliknięciu w link!!!

> [...]
    > w górach z rozwaloną nogą nie masz wiele innych zajęć... Nie opędzasz
    > się od zwierząt, bo nie masz broni, pies nie ucieka -- choćby z nudów

    To jest nadal aktualne...

> [...]

    > rozwiązanie? -- tak więc przebootowałem na WXP...]
    > Będę mógł słać filmy bezpośrednio z telefonu do Dunaja?...

    Film wysłałem bezpośrednio z telefonu...

    Na filmie nie widać, gdzie klikam -- dopiero uczę się filmowania...

    [zaraz się zacznie -- że przekroczyłem dozwoloną PĘd_kość...
    teraz są te odcinkowe pomiary... w chwil kilka z Białegostoku
    do Wrocławia... zaraz przyczepią się -- i mandat!!! ale za
    późno... film już poszedł... tylko czekają, by ukarać...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 45. Data: 2021-09-15 00:58:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" shql3a$8o2$...@g...aioe.org

    > Na końcu filmu... [każdy film ma dwa końce?]

    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    > Sukces!!! Film odtworzył się bezpośrednio na telefonie po kliknięciu w link!!!

    Na PeCecie (i pod WXP, i pod 64W10) też odtwarza się...

    > To jest nadal aktualne...

    Pod WXP na VBoxie te rozgwiazdy nie działają...

    > Film wysłałem bezpośrednio z telefonu...

    > Na filmie nie widać, gdzie klikam -- dopiero uczę się filmowania...

    To mój pierwszy raz. ;)

    [już wiem, jaki niebieski punkt widział JF w innym poście tego
    wątu... https://blaupunkt-sklep.pl teraz całe radio sprzedają
    za niespełna 2 setki pln; kilkanascie lat temu zerżnęli ze mnie
    niemal setkę pln za SIMkartę do takiego radia... to były straszne
    czasy -- na każdym kroku zdzierano ze mnie nie tylko skórę, ale
    i tłuszcz, mięso, ściegna, narządy wewnętrzne... teraz Niemiaszki
    mają za swoje zbrodnie -- dwa jogurty w Lidlu po 200g za niespwełna
    jedną złotówkę -- 94 groszy za 2*200g, czyli 2.35pln za kilogram
    w opakowaniach po 200g... dla mnie 200g jogurtu naraz to zdecydowanie
    za mało...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2021-09-15 01:31:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel" shoh73$1kf8$...@g...aioe.org

    https://www.youtube.com/watch?v=pWgtQvipchs

    > bezwładnościowo -- jest ciężki... Karabin ma ryglowany zamek --
    > trzyma łuskę i swą masą, i ryglami, które puszczają, gdy pocisk
    > opuszcza lufę...

    https://www.youtube.com/watch?v=wMIBUIN30yU
    https://www.youtube.com/watch?v=RLV2aTCyPYA
    https://www.youtube.com/watch?v=wAqE-KLbiYc
    https://www.youtube.com/watch?v=_eQLFVpOYm4

    https://www.youtube.com/watch?v=1JteWIYaXhA
    How a Desert Eagle works

    > Część gazów prochowych (dzięki przekładniom, tłokom itp.)
    > odryglowuje zamek i odciąga tenże razem z pustą łuską...

    > Rewolwer
    > trzyma łuskę jeszcze inaczej, ale zostawia szczelinę, którą
    > ucieka część energii...

    https://www.youtube.com/watch?v=TXliIJ_66FQ

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=NFtQOxjWfaA

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 47. Data: 2021-09-15 11:21:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 01:31:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "Eneuel" shoh73$1kf8$...@g...aioe.org

    A to raczej te mniejsze.
    Czesto jest jednak ryglowanie.

    > https://www.youtube.com/watch?v=pWgtQvipchs

    pisotolet maszynowy - duzy, ciezki, moze miec ciezki zamek.

    https://youtu.be/EjQrhDKDWFk?t=247

    Zobacz na te wystepy na gorze lufy - suwak/zamek o nie zaczepia.
    Razem z lufa sie cofa, potem lufa sie obniza, i sie rozlaczaja.

    Tak czy inaczej - pistolet ma slabsze naboje, i energie pocisku
    znacznie mniejsza niz karabiny.

    J.

  • 48. Data: 2021-09-15 11:27:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2021 18:23:15 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > Nie co drugi raz, ale jakoś podobnie? Więc próbuj do skutku -- siedząc
    > w górach z rozwaloną nogą nie masz wiele innych zajęć...

    Ogolnie tak, ale nie wiemy od czego to zalezy, to skad wiadomo,
    czy np przez 100 razy sie uda? :-)

    A naladowana bateria moze sie bardzo przydac pozniej :-)

    J.

  • 49. Data: 2021-09-15 14:39:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 13:46:24 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F", nieświadomy zależności, prawi jakoś tak:
    >
    > U mnie udaje się, ale ja mam także wiele innych programów
    > raportujących położenie na wiele sposobów... OsmAnd pokazuje tyle
    > różnych formatów, że głowa mała... Wystarczy klepnąć, by
    > skopiować...

    Ty masz, a inni nie maja.
    A Osmanda skasowalem dawno temu - zbyt kiepski byl.

    > Dlatego preferuję zabieranie w góry: czekolad, powerbanków,
    > aspiryny -- zamiast duchowej pocieszycielki, zwanej inaczej
    > ognistą wodą...

    A mialy byc baterie do telefonow na pocieszycielke :-)

    J.

  • 50. Data: 2021-09-16 00:52:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 36nl5ew12l9g$.r9xpdjru5vgc$....@4...net

    > Tak czy inaczej - pistolet ma slabsze naboje,
    > i energie pocisku znacznie mniejsza niz karabiny.

    Od kiedy coś jest karabinem i do kiedy coś jest pistoletem?

    -=-

    Ktoś, jak Ty, uznał DE za kiepską broń:
    https://youtu.be/wl-2kXAxGHo?t=304
    Został nagrodzony...

    -=-

    Pierwszy strzał w głowę nie zabił dziecka:
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-09-14/chica
    go-matka-zabila-12-letniego-syna-zbrodnie-nagrala-do
    mowa-kamera/
    Harris miała oddać pierwszy strzał w głowę.
    Zdarzenie zarejestrował domowy monitoring.
    Według śledczych dziecko było wtedy jeszcze
    przytomne i płakało.

    --