  • 51. Data: 2021-09-16 15:11:01
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" yub79xd5l1i4$....@4...net

    "Eneuel Leszek Ciszewski" shr9f3$1l29$...@g...aioe.org

    > To mój pierwszy raz. ;)

    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/Screenrecorder-202
    1-09-16-14-24-37-446.mp4

    Są i kolejne razy...

    -=-

    Widać, gdzie klepię -- akurat nie za cyframi, lecz na, raczej niedbale...
    Przyznaję, iż nie wiem, dlaczego czasami koordynaty zamieniane są na adres...
    Na wskazanym filmie -- ani razu, a próbowałem wielokrotnie, lecz przyznaję,
    iż mogę uzyskać efekt, o którym piszesz...
    Na powyższym filmie -- ani razu nie uzyskałem...
    Może Krymie słabe miasta?...

    Na powyższym filmie masę razy pod rząd otrzymałem
    efekt pożądany, czyli skopiowałem koordynaty...
    I ani razu nie otrzymałem pocztowego adresu,
    czyli efektu tutaj niepożądanego...

    -=-

    Wiem, że państwowe instytucje utrzymujące ratowników (górskich, wodnych
    i innych) czerpią pieniądze z energetycznej (w tym z alkoholowej czy
    papierosowej) akcyzy, ale podtrzymuję swe stanowisko -- więcej
    amperogodzin i mniej promili...

    --