  • 11. Data: 2020-07-26 23:17:45
    Temat: Re: Polski elektryk
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.07.2020 o 22:21, 4...@g...com pisze:
    > Jedyny polski elektryk jaki mi wpada do głowy to był elektryk Bolek.

    O milionie elektryków Mateuszka Kłamczucha PISuarze nie słyszałeś?

    --
    Czarek

  • 12. Data: 2020-07-26 23:47:05
    Od: 4...@g...com

    Miliony elektryków Mateusza miały być do jeżdżenia a ten jeden Kiszczaka był do
    noszenia.

  • 13. Data: 2020-07-27 07:38:50
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    zakladajac ze melepety ogarna temat kupienia baterii i projektu blach/interioru
    pozostaje temat softu i na tym mozna zakonczyc ... e-hulajnoga gamonie to jest wasz
    poziom i na tym pozostancie :-)

  • 14. Data: 2020-08-01 09:46:34
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 25 Jul 2020 19:51:17 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    >jak sie
    >im uda zacząć je produkować

    "Wiesz co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
    społeczeństwa. To jest Miś na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co
    my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie -
    mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie
    słowo."

    Najbardziej obawiam się, że to nie jest własnie ostatnie słowo. I
    takich misiów będzie jeszcze klika. Prosty sposób na wyciąganie
    pieniędzy z budżetu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2020-10-21 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > A to dlaczego?

    Pewnie stwierdzili ze milion elektryków i juz wystarczy bo ile mozna...
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 16. Data: 2020-10-24 22:20:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-21 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Pewnie stwierdzili ze milion elektryków i juz wystarczy bo ile mozna...
    > ;-DDD

    A aa chyba że tak :) myślałem że coś przespałem :)

    --
    Janusz