  • 1. Data: 2020-07-24 07:47:01
    Temat: ciezko wchodzi 3 bieg
    Od: glumek <g...@g...com>

    przyjechał mi samochod i ciezko wbic 3 bieg i na 3, nie slychac zadnego
    zgrzytania ani nic, co to moze byc wybierak?

  • 2. Data: 2020-07-24 09:02:55
    Temat: Re: ciezko wchodzi 3 bieg
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f1a75d5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    user glumek pisze tak:

    > przyjechał mi samochod i ciezko wbic 3 bieg i na 3, nie slychac
    > zadnego zgrzytania ani nic, co to moze byc wybierak?

    a na zgaszonym? na ciepłym? na zimnym?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 3. Data: 2020-07-24 11:21:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-24 o 07:47, glumek pisze:
    > przyjechał mi samochod i ciezko wbic 3 bieg i na 3, nie slychac zadnego
    > zgrzytania ani nic, co to moze byc wybierak?
    Raczej synchronizator.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-07-24 11:41:08
    Od: 4...@g...com

    Może napisz co rozumiesz pod pojęciem "ciężko". Czy dźwignia jak włączać tylko ten
    jeden bieg ciężko chodzi czy może chodzi lekko ale za to trzeba bardziej ja dopchnąć
    żeby bieg wskoczył.

  • 5. Data: 2020-07-24 13:14:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-07-24 o 07:47, glumek pisze:
    > przyjechał mi samochod i ciezko wbic 3 bieg i na 3, nie slychac zadnego
    > zgrzytania ani nic, co to moze byc wybierak?
    zacznij od obejrzenia poduszek silnika i skrzyni. U mnie podobny objaw
    był jak rozleciała się poduszka skrzyni. Problem jednakże był zdaje się
    na 1 i 2 biegu (chyba....)

  • 6. Data: 2020-07-24 18:23:55
    Od: glumek <g...@g...com>

    W dniu 24.07.2020 o 13:14, sirapacz pisze:
    > zacznij od obejrzenia poduszek silnika i skrzyni. U mnie podobny objaw
    > był jak rozleciała się poduszka skrzyni. Problem jednakże był zdaje się
    > na 1 i 2 biegu (chyba....)

    Na zimnym i na ciepłym to samo
    Na sucho i podczas jazdy tak samo
    Ciężko z oporem wchodzi do luzu, musze uzyc siły zeby bieg wszedł

  • 7. Data: 2020-07-28 10:08:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/07/2020 06:47, glumek wrote:
    > przyjechał mi samochod i ciezko wbic 3 bieg i na 3, nie slychac zadnego
    > zgrzytania ani nic, co to moze byc wybierak?

    Tym razem jak go bedziesz sprzedawal to wpisz to w umowe zeby pozniej
    znowu nie bylo problemu.