  • 1. Data: 2020-07-24 17:27:33
    Temat: Spuszczanie paliwa z baku VW?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy z niewieleletniego Passata (bluecostam) da się spuścić z baku (zaciągnąć rurką)
    paliwo, czy raczej są jakieś przeszkadzajki we
    wlewie?

  • 2. Data: 2020-07-24 17:43:37
    Temat: Re: Spuszczanie paliwa z baku VW?
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/07/2020 16:27, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czy z niewieleletniego Passata (bluecostam) da się spuścić z baku
    > (zaciągnąć rurką) paliwo, czy raczej są jakieś przeszkadzajki we wlewie?

    Nie wiem jak w Passeratti ale w Insigni jest system wlewu bez korka
    czyli moze byc problem z przejsciem miekkim wezykiem przez mechanizm. Ja
    bym podniosl tylnie siedzenie i dostal sie otworem rewizyjnym tam gdzie
    pompa paliwa wchodzi.