  • 11. Data: 2015-11-11 20:14:28
    Temat: Re: Pomiar odcinkowy
    Od: <7...@1...201428.invalid> (Tom N)

    Robert Wańkowski w
    <news:5643918f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Jaki link? Do czego? Do strony głównej TVN24?

    Twierdzisz, ze tego linku nie było w mojej wiadomości z 7:53?

    <http://www.tvn24.pl/rusza-odcinkowy-pomiar-predkosc
    i,593587,s.html>

    Podkulisz ogon, czy przeprosisz...

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2015-11-11 20:20:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-11-11 o 20:14, (Tom N) pisze:
    > Twierdzisz, ze tego linku nie było w mojej wiadomości z 7:53?
    Przez to, że był zamknięty w <...> mój ... mózg to wyciął jako zbędna
    informację. :-)
    Tak był, przeoczyłem.

    Robert

  • 13. Data: 2015-11-11 20:48:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rzymo,

    Wednesday, November 11, 2015, 2:50:22 PM, you wrote:

    > Blisko mnie (A1, węzły Grudziądz/Warlubie/Nowe Marzy) stoi tablica "odcinkowy
    pomiar prędkości".

    Dziwne - miało nie być na autostradach i drogach ekspresowych...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2015-11-11 20:53:41
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Dziwne - miało nie być na autostradach i drogach ekspresowych...

    Ta jasne, a kto ci tak powiedzial?:)

  • 15. Data: 2015-11-12 00:10:40
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Nov 2015 20:48:18 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Dziwne - miało nie być na autostradach i drogach ekspresowych...

    Akurat tu najłatwiej takowy pomiar wprowadzić.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2015-11-12 10:05:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-11 20:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dziwne - miało nie być na autostradach i drogach ekspresowych...

    systemu obslugiwanego przez GITD - bo UE dala na to kase tylko na
    krajowki. Tyle ze na A1 to jest zdaje sie ze system zainstalowany przez
    zarzadce GTC.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2015-11-12 11:22:51
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > systemu obslugiwanego przez GITD - bo UE dala na to kase tylko na
    > krajowki. Tyle ze na A1 to jest zdaje sie ze system zainstalowany przez
    > zarzadce GTC.

    A od kiedy zarządca autostrady ma prawo mierzyć prędkość (w kontekście
    karania kierowców oczywiście)?

    --
    Axel

  • 18. Data: 2015-11-12 14:26:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    >Dziwne - miało nie być na autostradach i drogach ekspresowych...

    Ale teraz rzad sie zmienil :-)

    Taka tablice na A1 to pamietam od dosc dawna ... ale pomiaru chyba
    jednak nie bylo.

    J.

  • 19. Data: 2015-11-12 16:13:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-12 11:22, Axel wrote:

    > A od kiedy zarządca autostrady ma prawo mierzyć prędkość (w kontekście
    > karania kierowców oczywiście)?

    A kto napisal ze ma prawo? :) Oni, to moga sobie z pewnoscia
    hobbistycznie (i tu tez powstaje pytanie czy GIODO do zbierania
    numerow tablic by sie nie przyczepilo).

    Tyle ze teoretycznie dalej moze byc taka procedura ze oni podsylaja
    zgloszenie do niebieskich, na tej chocby zasadzie jak posiadacze
    kamer samochodowych, a potem niebiescy/sad zajmuja sie ocena
    wiarygodnosci dowodu wykroczenia i ewentualnie egzekwuja kare.

    --

    memento lorem ipsum

  • 20. Data: 2015-11-12 16:20:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości
    W dniu 11.11.2015 o 11:03, (Tom N) pisze:

    >...i kto odpowiada. Mi co tej pory opadają witki, bo nie mogę
    >zapomnieć pewnego dialogu gadających polityków z kampanii może nawet
    >prezydenckiej:
    >PiS: PO jest złe bo chce wprowadzić w Polsce euro!
    >PO: ależ co pan, wcale nie chcemy, ba nawet nie możemy
    >PiS: PO jest złe bo nie spełniamy warunków wprowadzenia euro!
    >(dosłownie tak było...)

    No ale prawde mowiac to mial racje. To, czy nalezy wprowadziceuro, to
    jest jedno, a to ze po 8 latach rzadow nasza gospodarka jest tak
    kiepska, ze nie mozemy wprowadzic, to drugie.

    Usmialby sie kto, ze Litwa, Estonia czy Slowacja jest lepsza od nas.

    Ale poczekamy, zobaczymy, jak to bedzie po 4 latach wladzy PIS.
    Choc szczesliwie maja szanse znow trafic na dobry okres swiatowej
    ekonomii.

    J.