  • 41. Data: 2015-11-13 22:15:48
    Temat: Re: Pomiar odcinkowy
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 13.11.2015 o 19:53 masti <g...@t...hell> pisze:

    > to już łapią za przekroczenia prędkości w alejkach?

    Tylko przekraczanie prędkości jest wykroczeniem?

    "prywatne przedsiębiorstwa nie mają prawa rejestrować w celu karania
    wykroczeń. i tyle."

    To w jakim celu są kamery w sklepach jeśli nie (choćby między innymi) w
    celu dokumentowania wykroczeń (np. kradzieży) w celu doprowadzenia do
    ukarania?

    --
    SW3
    ----

  • 42. Data: 2015-11-13 22:16:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    SW3 wrote:

> [...]
    >
    > To w jakim celu są kamery w sklepach jeśli nie (choćby między innymi) w
    > celu dokumentowania wykroczeń (np. kradzieży) w celu doprowadzenia do

    a o czym jest wątek?
    wskażesz kamerę w sklepie homologowaną do pomiaru prędkości?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-11-14 12:20:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-11-13 20:53, masti wrote:

    > kombinujesz jak koń pod górę, który nie ma zupełnie pojęcia o prawie

    No wiec oswiecisz w koncu mnie i innych czytajacych, ktory przepis
    konkretnie uniemozliwia pracownikowi dowolnej firmy doniesienia o
    wykroczeniu ktore zaobserwowal? Szczegolnie w sytuacji gdy jest
    pracownikiem obiektu w ktorym pracodawca polecil mu wszelkie dzialania
    na rzecz utrzymania bezpieczenstwa na jego obszarze i zalicza sie do
    tego powiadomienie odpowiednich sluzb o podejrzeniu popelnienia
    wykroczenia?

    --

    memento lorem ipsum