  • 1. Data: 2010-03-21 17:11:36
    Temat: Gałka zmiany biegów
    Od: to <t...@a...xyz>

    Szukam, szukam i nie mogę znaleźć...

    Potrzebuje uniwersalną gałkę zmiany biegów. Musi być symetryczna (czyli
    po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej
    pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko
    matowa.

    Widział może ktoś z Was coś takiego? Przeszukałem pół internetu i
    wszystkie akcesoryjne wyglądają strasznie odpustowo.

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-03-21 18:46:28
    Temat: Re: Gałka zmiany biegów
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Potrzebuje uniwersalną gałkę zmiany biegów. Musi być symetryczna (czyli
    > po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej
    > pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko

    Idz na szrot i poszukaj starego fiata 125p, z 4-biegowa skrzynia, tam
    byla idealna kulka z bakelitu. Obszycie skora to juz pikus ;)

  • 3. Data: 2010-03-21 20:21:13
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Robson pisze:

    > Idz na szrot i poszukaj starego fiata 125p, z 4-biegowa skrzynia, tam
    > byla idealna kulka z bakelitu. Obszycie skora to juz pikus ;)

    coś mi się wydaje że te fiaty to już dawno w hucie przerobione.
    pozdrawiam
    marcin

  • 4. Data: 2010-03-21 20:39:31
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > coś mi się wydaje że te fiaty to już dawno w hucie przerobione.
    > pozdrawiam
    > marcin

    Sprzeczność! Widziałem kilka takich ostatnio "w akcji", i to całkiem ladnie
    zachowanych.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-03-21 20:41:04
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > byla idealna kulka z bakelitu.

    Chyba w bardzo starych,
    w 1985 była już taka "współczesna" z nadrukowanumi biegami,
    ale na pewno do przodu wyprofilowana nie była.

    Nie wiem jak bardzo uniwersalna jest z Tucsona, ale do przodu wyprofilowana
    nie jest,
    w mojej wersji pokryta gumą.
    P.

  • 6. Data: 2010-03-21 20:55:36
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale na pewno do przodu wyprofilowana nie była.
    > Nie wiem jak bardzo uniwersalna jest z Tucsona, ale do przodu

    Taką idealnie kulistą można kupić w sklepie z częściami do maszyn rolniczych
    :D Za max 6zł

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 7. Data: 2010-03-21 21:16:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 21 Mar 2010 17:11:36 +0100, to napisał(a):

    > Widział może ktoś z Was coś takiego? Przeszukałem pół internetu i
    > wszystkie akcesoryjne wyglądają strasznie odpustowo.

    Tak, dowolna potraktowana papierem ściernym ;)

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 8. Data: 2010-03-21 22:21:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
> [...]
    > po prostu "kula", nie może być wyprofilowana do przodu itp.) i najlepiej
    > pokryta czarną skórą, ew. cała metalowa, ale nie z połyskiem, tylko

    Tez takiej szukam... Najblizsza temu byla ta:
    http://allegro.pl/item968913617_galka_momo_nero_skor
    a_s_czarne_aluminium.html
    Niestety ten żółty napis i "śrubki" :/

    Ale chyba kupie taka, od 307(CC) tylko ze ze skrzynia V i tradycyjnym
    wstecznym.
    http://allegro.pl/item947726751_galka_lewarek_linka_
    biegow_peugeot_307_cc_2_0_06r.html
    Nowe oryginalne nie sa jakos kosmicznie drogie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2010-03-21 22:38:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Tez takiej szukam... Najblizsza temu byla ta:
    > http://allegro.pl/
    item968913617_galka_momo_nero_skora_s_czarne_alumini
    um.html
    > Niestety ten żółty napis i "śrubki" :/

    Wygląda dobrze, ale z ceną to niestety mocno przesadzili...

> [...]
    item947726751_galka_lewarek_linka_biegow_peugeot_307
    _cc_2_0_06r.html
    > Nowe oryginalne nie sa jakos kosmicznie drogie.

    Niestety u mnie, po moich magicznych przeróbkach, oryginalna już nie
    pasuje i stąd te poszukiwania. Obecnie mam podobną do tej:

    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/964/76/05
    /964760524

    Nie jest zła, ale denerwują mnie te udziwnienia po bokach...

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-03-21 22:39:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lewis wrote:

    > Taką idealnie kulistą można kupić w sklepie z częściami do maszyn
    > rolniczych :D Za max 6zł

    Tylko jak to potem zamontować? Dlatego szukam takiej uniwersalnej, z
    zestawem montażowym. Nie mam gwintu więc seria odpada.

    --
    cokolwiek