  • 1. Data: 2010-03-21 13:04:19
    Temat: Ceny paliw - prognoza
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne
    4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

  • 2. Data: 2010-03-21 13:24:44
    Temat: Re: Ceny paliw - prognoza
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 13:04:19 +0100, Marcus Wright wrote:
    >Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    >zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne
    >4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    No coz, przypomnij sie w czerwcu :-)

    Swiat wychodzi z kryzysu, Polska tez .. moze zwykla nie przekroczy.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-21 13:24:48
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Marcus Wright" napisał w wiadomości:

    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;( Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to
    > radosne 4.58 PLN/Litr PB95 i 4.96 za Ultimate.

    Ropa będzie drożała...IMO jak przebiją 84$ to 95$ za baryłkę jest w zasięgu.
    USD/PLN będzie leciał w dół....może się zatrzyma na 2.69.

    Więc co do cen na stacjach to może być lekki wzrost..czas pokaże ;)

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 4. Data: 2010-03-21 13:32:27
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości:

    > Swiat wychodzi z kryzysu, Polska tez ..

    Raczej lekka i chwilowa poprawa a potem znów pogorszenie.

    > J.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 5. Data: 2010-03-21 13:44:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > No coz, przypomnij sie w czerwcu :-)

    Fajne te prognozy :-)
    Gdzieś jesienią 2009 prognozowano tak

    ">>A w radiu jeszcze mówią o podwyżce cen benzyny o 20gr od nowego roku.

  • 6. Data: 2010-03-21 17:24:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-21 13:04, Marcus Wright wrote:

    > Jetem pewien, że w czerwcu za litr PB95 na BP/Statoil/Orlen/Lotos/Shell
    > zapłacimy 5 PLN... ;(

    Zapomniales chyba dodac ze stanie 1000 radarow i oplaty za przejazd
    autostradami wzrosna o 500%

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2010-03-21 17:49:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ho51kf$fs5$1@node1.news.atman.pl Marcus Wright
    <b...@a...mail.com> pisze:

    > Jetem pewien
    Gratuluję, ale co z tego?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-03-21 18:24:06
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    > Gratuluję, ale co z tego?

    Jajco, niestety. ;)

  • 9. Data: 2010-03-21 18:28:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ho5kc1$j6h$1@node1.news.atman.pl Marcus Wright
    <b...@a...mail.com> pisze:

    > Jajco, niestety. ;)
    Wiem, spytałem dla hecy. ;)

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-03-21 18:35:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 13:04:19 +0100, Marcus Wright napisał(a):

    > Już dzisiaj na mojej stacji BP cena paliwa to radosne
    > 4.58 PLN/Litr

    No patrz, na mijanym Lukoilu 4.34.

    --
    Pozdrawiam,