  • 141. Data: 2012-01-19 13:03:24
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Stary, jak Cie lubie, tak teraz nie wiem co napisac :))))

    Fajne, ale ja lubie dziewczynki :-)

    > Ide se babcie puknac :)

    Hulajnogo?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 142. Data: 2012-01-19 22:00:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-18 17:54, AZ pisze:

    > Wez mnie chlopie wytlumacz jak moze pasc pompa oleju - tak mocno
    > skomplikowane urzadzenie?

    Normalnie, pada i traci cisnienie. Nie jest to jakas super niespotykana
    sytuacja ale normalne zjawisko.

    > No i jak mozna zrobic fioletowe krzywki walkow
    > rozrzadu nie gotujac przy tym wody w ukladzie chlodzenia?

    Mozna. Walki dostaja slabe smarowanie i rosnie ich temperatura. Woda
    chlodzi glowice w okolicach zaworow ale u gory juz nie. No chyba ze masz
    plywajace w chlodziwie walki rozrzadu.

    BTW. Olej nie tylko smaruje ale takze chlodzi pewne partie silnika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 143. Data: 2012-01-19 22:07:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-19, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Normalnie, pada i traci cisnienie. Nie jest to jakas super niespotykana
    > sytuacja ale normalne zjawisko.

    Z iloma takimi sytuacjami sie spotkales albo slyszales? No i nadal pozostaje
    pytanie - co z kontrolka...

    > Mozna. Walki dostaja slabe smarowanie i rosnie ich temperatura. Woda
    > chlodzi glowice w okolicach zaworow ale u gory juz nie. No chyba ze masz
    > plywajace w chlodziwie walki rozrzadu.

    A slabe smarowanie to skad sie bierze? Nie moze sie wziac z niskiej lepkosci
    dziadowskiego oleju?

    > BTW. Olej nie tylko smaruje ale takze chlodzi pewne partie silnika.

    Tego tlumaczyc mi nie musisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 144. Data: 2012-01-21 13:24:20
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A slabe smarowanie to skad sie bierze? Nie moze sie wziac z niskiej
    > lepkosci
    > dziadowskiego oleju?

    Nie wiem jaka maszyna, ale do fazera do glowicy dochodzi przewod olejowy o
    srednicy ~jak przewod hamulcowy. Nie ma innego doprowadzenia oleju w gore
    silnika. Wystarczy, ze ktos przy robocie glowicy zabrudzi srubke (taka jak
    od ukladu hamulcowego) i ja kompletnie zatka.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 145. Data: 2012-01-22 11:36:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >

    > wątpię zebys na swoim motocylu osiągnął choć w przybliżeniu
    > ostrzejsze użytkowanie.

    Tak ładnie jeszcze nikt nie ujął przekazał: "popracuj nad pozycją,
    AZ".

    10/10
    (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 146. Data: 2012-01-22 16:16:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/22/2012 12:36 PM, Jasio wrote:

    > Tak ładnie jeszcze nikt nie ujął przekazał: "popracuj nad pozycją, AZ".

    Ja ujmę jeszcze ładniej i odpowiem wam po katolicku: jebcie się wszyscy! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 147. Data: 2012-01-22 16:19:52
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 22.01.2012 17:16, AZ pisze:

    > Ja ujmę jeszcze ładniej i odpowiem wam po katolicku: jebcie się wszyscy!
    > ;-)

    kiedyś mówiło się "kochajcie się wszyscy" ale wulgaryzacja języka jak
    widzę i przesłania ewangelicznego nie ominęła ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 148. Data: 2012-01-22 16:28:58
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Sun, 22 Jan 2012 17:16:01 +0100, AZ <a...@g...com>
    wrote:

    > Ja ujmę jeszcze ładniej i odpowiem wam po katolicku: jebcie się
    wszyscy! ;-)

    A fe... Nieladnie... Mowisz jezykiem nienawisci

    :P

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 149. Data: 2012-01-22 16:58:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/22/2012 05:28 PM, Glub wrote:

    > A fe... Nieladnie... Mowisz jezykiem nienawisci

    Polak jestem. A teraz mi nie przeszkadzajcie bo idę odmówić Modlitwę Polaka.

    --
    Artur
    ZZR 1200