  • 91. Data: 2012-01-17 00:26:08
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 16 Jan 2012 17:25:36 +0100, p 47 <k...@w...pl> wrote:

    [...]
    > - cóż, wg licznych badań społeczeństwo polskie jest najbardziejw Europie
    > podatne na reklamę i inne tricki marketingowe...

    Poważnie? Wow, to jak te badania są takie liczne to możesz podać
    ze dwa?

    Niech stracę, wystarczy jedno, z metodologią, wielkością próby itd.

    (Śnieg spadł, flejm o olejach na preclach, trololololo :-)))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 92. Data: 2012-01-17 08:50:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 19:28, AZ pisze:

    > i leje 300V przynajmniej wiem, ze przy zapierdalaniu korba nie wyjdzie
    > bokiem albo, ze sie nie rozkraczy 2000 km od domu.

    Szanujemy Twoja religie! :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 93. Data: 2012-01-17 08:57:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Szanujemy Twoja religie! :)

    Odchodząc od tematów religijnych - potrafisz ocenić parametry olejów
    podane w poście otwierającym wątek?

  • 94. Data: 2012-01-17 09:01:47
    Temat: Re: Por?wnanie zaawansowanych parametr?w olej?w silnikowych
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 16:37, Piotr Rezmer pisze:

    > Akurat śrubki i śrubokręty chciałbym mieć dobrej jakości.

    Wiec idziesz do sklepu ze srubami i kupujesz sobie srubki 8.8* i
    cieszysz sie dobra jakoscia, za umiarkowana cene. Nie musi byc w
    woreczku 'genuine bmw/honda/kawasuzyki'.

    > nacięcie na główce zanika, albo końcówka śrubokręta kruszy się po
    > pierwszym użyciu (np. słynne narzędzia Topex seria standard).

    Jak kupujesz narzedzia z gownolitu to takie sa efekty. Ale np kupilem
    komplet kluczy honitona i sprawuja sie bardzo dobrze, a byly duuuzo
    tansze od kompletu proxxona.

    pozdr
    newrom
    * lub o innych parametrach wg potrzeb.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 95. Data: 2012-01-17 09:06:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 10:47, doktorski pisze:

    > Pytanie: pierwsza z brzegu serwisowka mowi, ze rekomendowany jest olej "AGIP CITY
    HI TEC 4T". Jak to ma sie do Twojego stwierdzenia?

    I nie ma zadnego dopisku ze 'lub podobny' albo 'inny 10w40' ?
    Co to za serwisowka ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 96. Data: 2012-01-17 09:14:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 16:22, Budyń pisze:

    > Ale, zakładając ze w lidlu sprzedają cokolwiek powyżej luxa, na swoich
    > zabawkach bez najmniejszego oporu taki test moge przeprowadzić.

    Podobno
    PENNASOL Multigrade Super HD 15W40 = W5 CARCARE Engine Oil 15W40
    PENNASOL Super Light 10W40 = W5 Ecotech Engine Oil 10W40
    PENNASOL Super Pace 5W40 = W5 Supertech Engine Oil 5W40

    parametry mozna se na stronie pennasola sprawdzic.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 97. Data: 2012-01-17 09:18:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-17 09:57, Marcin N pisze:

    > Odchodząc od tematów religijnych - potrafisz ocenić parametry olejów
    > podane w poście otwierającym wątek?

    Nie. Mam silniki z malymi mocami, wiec moge lac 10W40 i nie martwic sie
    pierdolami :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 98. Data: 2012-01-17 09:43:59
    Temat: Re: PorA3wnanie zaawansowanych parametrA3w olejA3w silnikowych
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Ale czemu producent mialby zmuszac uzytkownika do lania drogiego oleju
    > skoro na okresie gwarancyjnym moto przejedzie spokojnie na oleju z
    > Lidla?

    Alez producent do niczego nie zmusza :)
    Po prostu podaje parametry oleju, bez wskazywania na konkretna marke.
    Zazwyczaj lokalni dealerzy zawieraja umowy z producentami oleju po to
    zeby go miec za odpowiednio niska cene i ten olej propaguja na swoim
    obszarze dzialania.
    Ot tak to wyglada z mojego punktu widzenia.

    Nemo

  • 99. Data: 2012-01-17 10:06:26
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Roman Niewiarowski"
    Ale np kupilem komplet kluczy honitona i sprawuja sie bardzo dobrze, a byly
    duuuzo tansze od kompletu proxxona.

    Skad wiesz jak masz hondem???

  • 100. Data: 2012-01-17 10:24:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > PENNASOL Super Pace 5W40 = W5 Supertech Engine Oil 5W40
    >
    > parametry mozna se na stronie pennasola sprawdzic.

    http://www.pennasol.co.hu/en/motor-oils

    Trzeba kliknąć na "MSDS" i doczytać parametry. Niewiele ich podają.

    Obrazek po lewej sugeruje, że te oleje sprzedają też w TESCO.