  • 1. Data: 2009-04-01 08:08:07
    Temat: Poszukuję zasilacza, niskiego w miarę, szerokość mniej ważna. 220->5v i 3.3V AC/DC
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    mam kilka urządzeń (bramy bezpieczeństwa), które nie mają już zasilaczy :)

    Oryginalnie był tam zasilacz WOWSON OPE-242BA
    AC Input: 100Vac-240Vac 50/60Hz 0.55A- 0.3A
    DC output: +3,3V/5A; +5V/1,5A

    Jak tanio zbudować, lub gdzie kupić podobny zasilacz. Input może być
    tylko "na nasz rynek". Mam oczywiście ten zasilacz wspomniany powyżej
    ale nie da rady rozszyfrować cewki i transformatora (ściślej mówiąc ja
    nie mogę :). Reszta elementów jest do znalezienia.

    Czy ew. ktoś "kopiuje" takie zasilacze? Oprócz PRC oczywiście.
    Orientacyjnie fajnie byłby gdyby koszt zamknął się w okolicy 100zł za
    sztukę, przy 5 sztukach.

    Z góry dzięki za porady.

  • 2. Data: 2009-04-01 20:29:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Nex@pl pisze:

    > AC Input: 100Vac-240Vac 50/60Hz 0.55A- 0.3A
    > DC output: +3,3V/5A; +5V/1,5A
    >
    > Jak tanio zbudować, lub gdzie kupić podobny zasilacz.

    Pierwszy z brzegu pecetowy zasilacz (za mniej niż 100 zł) daje bez
    problemu te napięcia nawet przy większym obciążeniu.
    http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/Modeco
    m_Feel_350ATX_PFC_ver_2_2/pelny,id,14072/

    Pytanie tylko, na ile "niskiego w miarę" zasilacza poszukujesz.
    Standardowe ATX to duże bydlę.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-04-01 21:50:04
    Od: m...@g...com

    On 1 Kwi, 10:08, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

> [...]
    > ale nie da rady rozszyfrować cewki i transformatora (ściślej mówiąc ja
    > nie mogę :). Reszta elementów jest do znalezienia.

    Czy open frame (czyli płytka bez obudowy) może być?
    Wymiary: 107x61x28mm

    Powinieniem mieć w cenie <100 zł, ale jutro potwierdzę, bo dzisiaj to
    już z nikim nie porozmawiam.

    Pozdrawiam,
    --
    Michal Smolnik

  • 4. Data: 2009-04-01 22:28:24
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    m_Feel_350ATX_PFC_ver_2_2/pelny,id,14072/

    > Pytanie tylko, na ile "niskiego w miarę" zasilacza poszukujesz.

    Za duży, niestety :/

  • 5. Data: 2009-04-01 22:31:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    m...@g...com pisze:

    > Czy open frame (czyli płytka bez obudowy) może być?

    Jak najbardziej o taki mi chodzi, przepraszam za brak sprecyzowania.

    > Wymiary: 107x61x28mm

    Sprawdzę i potwierdzę. Fajnie by było jakby miały jakieś otworki
    montażowe na śrubki w płytce, choć niekoniecznie.

    > Powinieniem mieć w cenie <100 zł, ale jutro potwierdzę, bo dzisiaj to
    > już z nikim nie porozmawiam.

    Bardzo bym się cieszył poniżej 100zł, ponieważ samo 100zł to już górny
    limit jak się dowiedziałem, może się to zmienić, ale rozmowy trwają :)

    > Pozdrawiam,
    > --
    > Michal Smolnik

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-04-02 07:47:10
    Od: m...@g...com

    On 2 Kwi, 00:31, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > Jak najbardziej o taki mi chodzi, przepraszam za brak sprecyzowania.

    > Sprawdzę i potwierdzę. Fajnie by było jakby miały jakieś otworki
    > montażowe na śrubki w płytce, choć niekoniecznie.

    Zasilacz ma otwory mocujące w rogach płytki.
    Wysłałem ofertę na adres w nagłówku wiadomości.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik

  • 7. Data: 2009-04-02 10:27:41
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    m...@g...com pisze:

    > Zasilacz ma otwory mocujące w rogach płytki.
    > Wysłałem ofertę na adres w nagłówku wiadomości.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Michał Smolnik
    Ok, dzięki, zastanowię się i najpóźniej po weekendzie dam znać.

  • 8. Data: 2009-04-02 10:44:55
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    może zasilacz mikro ATX lub płytka z niego
    pozdrawiam
    http://www.allegro.pl/item599450572_mikro_atx_yuanke
    e_150_w_od_ss_wroclaw.html