  • 41. Data: 2020-06-29 19:46:40
    Temat: Re: Potrzebna prowizoryczna grzałka przepływowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 29/06/2020 12:42, Konrad Anikiel wrote:
> [...]

    Moze sie nie urywa ?

    A moze wtedy hotelarz wywozi cialo gdzies za miasto, strzela w glowe i
    serce, i "nieznani sprawcy" :-)

    >Swoją drogą przy sprytniejszym ustawieniu spirali (N bliżej wyjścia)
    >były by dwa druty do urwania się zanim poważnie porazi.

    >Może w Wenezueli nie używaja różnicowo-prądowych :D

    Chyba nie uzywaja, bo to ustrojstwo powinno je stale wywalac.

    Ale ... czy my nie mamy podobnych ustrojstw z nieizolowaną grzałką ?

    >No i chyba w Wenezueli nie mają obecnie prądu (prze większość czasu).
    >Może głównie dlatego nikogo nie poraziło :P

    To chyba chinska produkcja, na caly swiat ... niecywilizowany :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-06-29 21:24:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/06/2020 19:46, J.F. wrote:
    > Chyba nie uzywaja, bo to ustrojstwo powinno je stale wywalac.

    Takie nagrzewacze mają podaną minimalną rezystywnośc wody. Może więc
    upływ jest, ale znikomy.

    Tu jest większy hardkorowiec:

    https://www.youtube.com/watch?v=06w3-l1AzFk

  • 43. Data: 2020-07-01 09:38:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Jun 2020 13:01:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tak to robia profesjonalisci
    > https://www.youtube.com/watch?v=jo99U3nVCnA

    A Tak przy okazji, u nas by przeszło na odbiorze np. hotelu taki
    podgrzewacz?
    Zakładając, że jprzewod uziemienia jest prawidłowo uziemiony.
    Użytkownik - podpisał byś się pod czymś takim?

    --
    Marek

  • 44. Data: 2020-07-01 09:39:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Jun 2020 03:42:36 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:
    > Poczekaj aż zero się gdzieś złamie w złączce.

    Chyba uziemienie/PE....

    --
    Marek

  • 45. Data: 2020-07-01 09:40:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Jun 2020 15:11:53 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Może w Wenezueli nie używaja różnicowo-prądowych :D

    Ten Czech od "dajoode" testował prąd upływu i chyba był poniżej 30mA.
    No chyba że gdzieś w kranie mają morską wodę...

    --
    Marek

  • 46. Data: 2020-07-01 09:42:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Jun 2020 19:46:40 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > To chyba chinska produkcja, na caly swiat ... niecywilizowany :-)

    Ponawiam pytanie, czy u nas na odbiorze by przeszło (zakładając że
    prawidłowo uziemione).

    --
    Marek

  • 47. Data: 2020-07-01 13:04:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...

    >A Tak przy okazji, u nas by przeszło na odbiorze np. hotelu taki
    >podgrzewacz?
    >Zakładając, że jprzewod uziemienia jest prawidłowo uziemiony.
    >Użytkownik - podpisał byś się pod czymś takim?

    Ja nie ... ale czy ja musze to rozkrecac ?
    Zamowione w kraju, znak CE ma, papier od elektryka jest ... znaczy
    sie bezpieczne :-)

    Pytanie jest inne ... czy te drozsze podgrzewacze nie wygladaja
    analogicznie ?

    J.

  • 48. Data: 2020-07-01 14:29:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 1 Jul 2020 13:04:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja nie ...

    Na jakiej podstawie? Uziemienie jest? Jest.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2020-07-02 01:03:11
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 1 lipca 2020 16:39:39 UTC+9 użytkownik Marek napisał:

    > Chyba uziemienie/PE....

    To jest bieda-prysznic, on nie idzie tam gdzie ludzie kładą instalację uziemiającą.
    Przewód uziemiający przykręca się do zera.