  • 1. Data: 2010-02-20 14:42:26
    Temat: Re:pierwszeństwo przejazdu
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Od: "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Data: 19 lutego 2010 18:08

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie wiem co spieprzyli wcześniej i czego chyba nawet nie czytają by to
    > poprawić? Skoro nie potrafią napisać czegoś sensownego sami to może
    > powinni skonsultować się z kierowcami i napisać ustawę od początku?
    > Każda kolejna zmiana w tym co jeszcze niespieprzone lub niedotknięte
    > wychodzi nam bokiem. Podam taki prosty przykład. Po jaką cholerę było
    > wymyślać i stawiać znak D-51? Dla picu?
    nie nelixuj uciekajac od konkretnych pytan.
    Albo powiedz, kiedy i w jaki sposób zmieniły sie przepisy dotyczace
    konkretnych spraw, o których rozmawialismy, albo zwyczajnie przyznaj, ze
    pieprzyłes od rzeczy.

    Skoro nie czytałeś pord to o czym mam dyskutować i niby dlaczego w tym
    wątku? Jak chcesz zobaczyć co skrzeczy i trzeszczy to przeczytaj a sam
    zobaczysz. Mnie szkoda czasu na puste jalowe dyskusje na oczywiste tematy.
    neelix