  • 11. Data: 2010-02-21 10:30:26
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A ja nie twierdzę, że Ty coś takiego twierdziłeś.
    > Zrozumiałem wypowiedź prawidłowo, dyskutuję z pomysłami drogowców.

    czasami ręce opadają na ich pomysły, to fakt.
    Pamietam jak kiedys zadzwoniłem do nich z informacja, ze cos jest nie tak,
    ze swiatłami na Drogi Dębińskije i Św. Jerzego (chyba popadywał wtedy
    sniezek - to ta dla neelixa). I tłumacze gosciowi ze korek do wiaduktu na
    hetmanskiej, ze Św. Jerzego jada pojedyncze samochody, ale swiatła za
    krótko puszczaja. A on mi, ze juz kilka osób to dzis zgłaszało, ze
    sprawdzali i ze swiatła sa ok. No to go pytam - jak to sa ok, skoro tworrzy
    sie gigantyczny korek. No i oczywiscie dowiedziałem sie ze sa ok w
    stosunkudo tego, co oni sobie wymyslili, a to ze tworzy sie korek to ich
    nie interesuje. Brawo!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 12. Data: 2010-02-21 11:07:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 09:30:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:
> [...]
    >sie gigantyczny korek. No i oczywiscie dowiedziałem sie ze sa ok w
    >stosunkudo tego, co oni sobie wymyslili, a to ze tworzy sie korek to ich

    Z tym ze mogli miec jakies zalozenia ze w tym miejscu ma sie tworzyc
    korek zeby dalej go nie bylo, albo jak piszesz - lekki sniezek i sie
    tworza, ale oni projektuja swiatla na caly rok ..

    J.

  • 13. Data: 2010-02-21 12:28:17
    Temat: Re: Poznań- czerwone ?wiatła na zjazdach z rond
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Z tym ze mogli miec jakies zalozenia ze w tym miejscu ma sie tworzyc
    > korek zeby dalej go nie bylo, albo jak piszesz - lekki sniezek i sie
    > tworza, ale oni projektuja swiatla na caly rok ..

    załozenie jest takie, ze zrobili tam swiatła, bo wczesniej czesto
    dochodziło do kolizji (ciezko było wyjechac ze sw. Jerzego w lewo w Drogę
    Dębinska. Dalej w szczycie i tak tworza sie większe lub mniejsze korki.

    To, ze projektją swiatła na cały rok jest jasne. Ale tam sa tzw.
    inteligentne swiatła z wykrywaniem itp. Moze warto byłoby je
    przeprogramowac na taka ewentualnosc albo zwyczajnie wylaczyc co jakies
    czas na pare minut - korek rozładowałby sie w 3 minuty. Zwłaszcza, jezeli
    maja kilka zgłoszen, ze cos jest nie tak, wysyłaja tam ekipa itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 14. Data: 2010-02-21 15:24:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Zleją.
    > Jak im napisałem rok temu mój komentarz do zmian na Szczepankowie, po
    > których korek robi się na krajowej drodze, zamiast na osiedlowych
    > uliczkach to nawet nie byli łaskawi odpowiedzieć.

    http://www.zdm.poznan.pl/about.php?site=kontakt

    Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu informuje, że udziela odpowiedzi na
    korespondencje otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi
    określone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu
    postępowania administracyjnego. Oznacza to, że treść kierowanej
    korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazaną osobę (imię i nazwisko)
    od której pochodzą, jej adres (kod pocztowy,miejscowość, ulica i nr domu) i
    żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu
    wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia.

    Moze nie spelniles wymogow formalnych. Odpowiedz MUSISZ otrzymac, jesli nie
    pomaga, to warto napisac do jakiegos dziennikarza, ktory zajmuje sie tego
    typu sprawami. Co nie zmienia faktu, ze prawdopodobnie napisza Ci, iz
    pracowali nad tym wybitni inzynierzy ruchu a Ty gowno sie znasz. :)

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-02-21 15:30:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    P_ablo pisze:
    > pracowali nad tym wybitni inzynierzy ruchu a Ty gowno sie znasz. :)

    A sa jacys inni niz "wybitni"?
    Kazdy z nich jest na swoj sposob wybitny ;)

    MarcinJM

  • 16. Data: 2010-02-21 15:54:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 15:24:54 +0100, P_ablo wrote:
> [...]
    >korespondencje otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi [...]

    >Moze nie spelniles wymogow formalnych. Odpowiedz MUSISZ otrzymac,

    Jeden klawisz, nie mamy panskiego listu i co pan nam zrobi ? :-)

    >to warto napisac do jakiegos dziennikarza, ktory zajmuje sie tego
    >typu sprawami.

    A sa tacy ? czy mimo tego ze na wierszowke temat wydaje sie idealny ..
    to czytelnicy nie sa zainteresowani ?

  • 17. Data: 2010-02-21 20:11:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nr domu) i żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie
    > wskazano adresu wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia.

    Spokojnie, spełniłem.
    Gdy żądam odpowiedzi na piśmie to zawsze podaję pełne dane osobowe, bo niby
    jak mieliby list wysłać? ;-)

  • 18. Data: 2010-02-21 21:45:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 14:59:44 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z ronda i
    > doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy dostali zielone
    > światło.

    Raczej to, że osły projektanty nie przewidziały tego prostego faktu, że np.
    jesli wjechałem na robdo Rataje, to ja NIE WIEm jakie światło mają inni.
    Z przepisów nie wynika, żebym miał im ustepować pierwszeństwa.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 19. Data: 2010-02-21 22:40:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > że np. jesli wjechałem na robdo Rataje, to ja NIE WIEm jakie światło
    > mają inni. Z przepisów nie wynika, żebym miał im ustepować

    To jest raczej czesto powodem tych wypadków.
    Ale oczywiscie masz racje - wszystko jest ze sobą powiązane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 20. Data: 2010-02-22 08:44:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Jeden klawisz, nie mamy panskiego listu i co pan nam zrobi ? :-)

    Wysle ponownie poczta ZPO :)

    > A sa tacy ? czy mimo tego ze na wierszowke temat wydaje sie idealny ..
    > to czytelnicy nie sa zainteresowani ?

    Zawsze sie ktos taki znajdzie. Wyslac mailem do gazety z DW dla ZDM i kogos
    tam jeszcze i powinno
    sie ruszyc. Kiedys Cocacola zrobila promocje - mieli dawac telefon za zakup
    zgrzewki coli. Oczywiscie na miejscu okazywalo sie, ze trzeba podpisac umowe
    na 2 lata... Tabuny dzieciakow odchodzily zawiedzione z kwitkiem. Nie
    omieszkalem napisac do jednego dziennikarza, DW poszlo do CocaColi... Dnia
    nastepnego ukazal sie na ten temat artykul. Od wieczora w dniu w ktorym
    napisalem, telefony byly wydawane bez umowy... Wiec albo DW dalo efekt albo
    wiedzieli, ze ukaze sie na ten temat artykul.

    Czasami zmiany w kierowaniu ruchem maja glebszy sens ktorego nie znamy. W
    jednym miejscu likwiduja korki a w innym poteguja A byc moze ktos, kto to
    ustawia jest oderwany od rzeczywistosci... Ja w miescie bywam tylko
    wieczorami kiedy jade z zona do restauracji czy do kina i nie mam pojecia,
    ze Poznan jest zakorkowany. Czesciej w godzinach szczytu bywam w Berlinie
    niz Poznaniu...

    --
    Picasso