  • 11. Data: 2002-01-09 15:46:38
    Temat: Re: Praktyki LubMAN
    Od: "Sławek" <z...@p...onet.pl>

    a ja mysłałem ze mamy wspólne łącza, dziekuje za wyprowadzenie mnie z błędu
    :)

  • 12. Data: 2002-01-09 16:00:03
    Od: k...@a...matrix.pl (Konrad Rzadzinski)

    On Tue, 8 Jan 2002 20:59:28 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek
    <v...@f...lublin.pl> wrote:
    : > Jak mozna przeczytac na http://ds.pol.lublin.pl/mrtg/ "Sieć akademików
    : > Politechniki Lubelskiej obejmuje swoim zasięgiem 4 budynki i obliczona
    : > jest na około 1090 gniazdek." Szkoda, ze MRTG juz nie dziala, bylo fajnie
    : > widac jaki ruch w akademikach jest. :)
    : Działa, strach się bać.
    : http://ds.pol.lublin.pl/mrtg/

    Co chcesz, http://ds.pol.lublin.pl/mrtg/212.182.16.254_1.html pokazuje (mimo
    obrazków mówiących zgoła co innego)
    Maksymalnie  Do: 0.0 b/s (0.0%)
    Średnio  Do: 0.0 b/s (0.0%)
    Aktualnie  Do: 0.0 b/s (0.0%)

    Coś się chyba nie udało im ;>

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 13. Data: 2002-01-09 16:19:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl> wrote:
    > Coś się chyba nie udało im ;>

    Faktycznie ;> A szkoda.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: p...@f...com ** PGP: D48684904685DF43EA93AFA13BE170BF *

  • 14. Data: 2002-01-11 08:25:25
    Od: "Henryk Adamek" <h...@e...lublin.pl>

    > [...]Jak nietrudno się domyślić, znakomita większość powyższego to
    misternie

    a tak z ciekawosci ile studenci placa za dostep do netu w DS politechniki?
    HA

  • 15. Data: 2002-01-11 09:21:14
    Od: "Gelo" <g...@p...com_nospam>

    > a tak z ciekawosci ile studenci placa za dostep do netu w DS politechniki?

    0zł +vat ;-)

  • 16. Data: 2002-01-12 02:13:30
    Od: "Henryk Adamek" <h...@e...lublin.pl>

    Użytkownik "Gelo" <g...@p...com_nospam> napisał w wiadomości

    > 0zł +vat ;-)

    w tej sytuacji nie powinni marudzić

  • 17. Data: 2002-01-12 11:55:47
    Od: "Sławek" <z...@p...onet.pl>

    > w tej sytuacji nie powinni marudzić

    nieby nie gdyby nie fakt że siec teraz na pl ma 5,4 rok + znajomi :)

  • 18. Data: 2002-01-13 13:26:33
    Od: "Gelo" <g...@p...fm______>

    > nieby nie gdyby nie fakt że siec teraz na pl ma 5,4 rok + znajomi :)

    jak ktos jest obrotny to ma neta... zawsze mozna znalesc jeden numerek i
    rodzielic lacze..

  • 19. Data: 2002-01-14 16:35:06
    Od: "Timmy" <m...@i...pl>

    heh, co wy gadacie ze neta w DS na PL maja tylko 5 i 4 rok + znajomi,
    brednie opowiadacie, bylo tak bodaj, ze do grudnia czy do listopada juz nie
    pamietam,ale to juz nie prawda, wtedy byla jedna klasa IP, a teraz jest ta
    klasa co byla + maskarada na 10.0.0.0 z maska podsieci conajmniej
    255.255.0.0 dalej nie sprawdzalem, ale pewnie jest 255.0.0.0, w takim
    ukladzie neta ma kazdy kto ma kompa i jest super, lacze jest jakie jest,
    ludzie ciagna cos non stop i lacze jest przeciazone i ledwo sie strony
    otwieraja, kumpel z neostarada(wczesniej SDI) nabija sie ze mnie ze musze
    czekac na kazda strone po kilka sekund pod warunkiem ze sie otworzy i
    jeszcze do tego odswierzac po kilka razy bo wywala ze nie moze znalezc danej
    stron, wracajac do przeciazenia lacza mam na to dowod, przez przypadek
    zabladzilem na sylwestra w akademiku i transfery byly super, strony
    otwieraly sie natychmiast, a jak to w sylwestra bywa ludzi w kademiku to
    mozna w wiekszosci przypadkow na palcach "jednej reki" policzyc :)) i nie
    miejcie nam tego za zle ze nie placimy za neta, bo kto sie uczy ten ma, a
    tak poza tym to nie ma czego zazdroscic, niektorzy z moich znajomych
    marudza, ze chodzi padaczkowato, ale coz zrobic, jak siadzie ci taki jeden z
    drugim na laczu i zacznie ciagnac filmy.Wracajac do oplat za dostep do neta,
    sluchajac moich znajomych zauwazylem, ze wiekszosc zgodzila by sie na jakas
    oplate miesieczna i nawet by sie nie skrzywili tylko, ze wtedy domagali by
    sie ostro zeby ta siec chodzila tak jak powinna tak, wiec lepiej niech
    zostanie tak jak jest "bez oplat i beznadziejnie". Tyle mam narazie do
    powiedzenia
    Pozdrawiam!!!

  • 20. Data: 2002-01-16 11:22:34
    Od: "Sławek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > klasa co byla + maskarada na 10.0.0.0 z maska podsieci conajmniej
    > 255.255.0.0 dalej nie sprawdzalem, ale pewnie jest 255.0.0.0, w takim

    a swistak siedzi i owija je w te sreberka...do neta potrzeba szeregu rzeczy,
    nie tylko wolnych ip...np po prostu podłączonych gniazdek do huba (czy
    switcha) - a ich nie ma, dlatego że nie ma wolnych hubów, owszem można
    zainwestować w zakup własnych urządzeń przewiercić się przez scianę i
    podłączyć się do kolegi o ile on ma neta ale to zawsze dodatkowy wydatek
    który w świetle obietnic rychłago podłączenia wszystkich może się nie
    opłacic. Sam napisałem podanie 3 miesiące temu jak wielu innych z (III roku)
    i sieci w gniazdku jak nie było tak nie ma, owszem mam sieć w kompie ale
    dlatego żę zainwestowałem :)

    Kończąc dodam że ocenianie jakości łącz w sylwestra jest z pewnością nie
    adekwatne do stanu faktycznego, owszem w akademiku było mniej ludzi w
    sylwestra co spowodowało odciążenie łącz, no ale chyba ludzie poza
    akademikiem z Lublina też mieli sylwestra więc i oni nie siedzieli przy
    kompie, moge nawet zaryzykować stwierdzenie iż ludzie mieli sylwestra w
    całej Polsce, Europie co na pewno spowodowało większe odciążenie łącz niż
    sylwester a akademiku.

    --
    Pozdrawiam,
    Slawek