  • 11. Data: 2014-02-17 22:30:18
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "lwg5859" <lwg5859@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:31b83076aec52867f990509958bdc361$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > johnny napisal

    > i niby kim TY jesteś ze oceniasz ludzi po piśmie
    > nic o mnie nie wiesz wiec ZAMKNIJ MORDĘ

    Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty
    ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2014-02-17 22:57:49
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Kazimiera Mika
    Użytkownik "Grzybol" napisał

    > Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet
    > takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest
    > bardzo prosty - potrzebna jest matura.

    Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
    populacji! Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
    do gówna...Może to jest jakiś tajemniczy projekt służący
    wykrywaniu takich pierwotniaków? Może tworzona jest jakaś
    baza danych? Taka baza może przecież mieć sporą wartość!
    Musi być jakieś wytłumaczenie...
    Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
    nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedyś taki
    delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
    prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
    Takie czasy.

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2014-02-18 01:30:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-17 21:57, Użytkownik Grzybol napisał:
> [...]
    > rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to
    > tak jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest
    > potrzebne. Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na
    > stołek ministra. Myślę, że to tylko po to stworzyli. I oczywiście
    > nabijanie kabzy właścicielom takich uczelni. Pomijając jednak wszystko
    > powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą.
    > A powód jest bardzo prosty - potrzebna jest matura.
    > Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

    W prywatnym liceum.
    Skoro fachowcy piszą mu teraz wypracowania to i maturę mu napiszą.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-02-18 10:19:39
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 17-02-2014 22:30, Yogi(n) pisze:

    > Tak narzekacie na sikacza, a dzięki Owcy codziennie poszerzamy horyzonty
    > ;-)
    Juz ten horyzont jest tak poszerzony, ze jest dookola nas ;)
    Dno i kilometr mulu.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 15. Data: 2014-02-18 11:53:38
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

> [...]
    >takie gimbusy zdobyły tu jakiekolwiek wykształecenie poza gimnazjalnym...

    Dużo potrafisz wywnioskować ;)
    Mam nadzieję, że to co napisałem to idiotyzmy. Z drugiej strony niedawne
    przykłady "profesorów" z wyższych uczelni dają wrażenie, że jednak poziom
    się obniża. Może ten konkretny gimbus nie osiągnie nic więcej niż stanowisko
    dyplomowanego operatora miotły ręcznej, ale kolejne pokolenia... jego
    dzieci, wnuki. Obawiam się, że jednak poziom inteligencji spada, bo życie
    jest coraz łatwiejsze. Dodatkowo jest przyzwolenie. Zamiast sprawić lanie i
    zagonić gnoja do książek mówi się teraz, że biedny chłopczyk ma dyswszystko
    i nie wolno go dyskryminować. Poprawność...

    James

  • 16. Data: 2014-02-18 16:27:03
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Hinek" <h...@f...pl> wrote:

    >Użytkownik "Grzybol" napisał
    >>
    >Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
    >populacji!

    Obawiam sie ze obaj bujacie w oblokach nierealnosci;)
    Jak to niedawno ladnie ujal jeden kolega: kiedys na uczelnie "sie
    dostawalo", teraz na uczelnie "sie idzie".
    Przyjmuje sie wszystkich, bo jakby sie nie przyjelo, to by sie nie
    mialo studentow i uczelnia by stracila prawo bytu a co za tym idzie:
    trawka zielona dla personelu;)
    I to samo dotyczy szkol srednich itd. Stad po podstawowce czy tym tam
    teraz gimnazjum delikwent z rozbrajajaca szczeroscia przyzna, ze nie
    umie pisac (ani czytac), a po liceum niewiele wiecej.
    Co potrafia maturzysci to przecie szeroko swego czasu ilustrowano po
    internetach;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2014-02-18 20:31:54
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyzwolenie. Zamiast sprawić lanie i zagonić gnoja do książek mówi się
    > teraz, że biedny chłopczyk ma dyswszystko i nie wolno go dyskryminować.

    Sory, taki mamy klimat - odnosiłem się tylko do Twojej wypowiedzi w kwesti
    lekarzy, prawników, sędziów. Reszta, czyli wszystko co piszecie o gimbusach,
    kupowaniu matur, studiów itp jest prawdą. Nie jestem oderwany od
    rzeczywistości. Jesli skończyłes studia, to sory za zbytnią agresję:-) Tak
    trochę głupawo zabrzmiało z tymi lekarzami i prawnikami. Tyle tylko.

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2014-02-18 22:08:27
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2014-02-16 12:00, lwg5859 pisze:
    > witam mam pytanko do was bo nie wiem czy mi się będzie opłacało robić
    > prawko na a1 ponieważ nie mam za dużo kasy a starzy na pewno nic mi nie
    > rzucą na motocykl, a mam tylko na prawko lub motocykl wiec nie wiec czy
    > się opyla robić mi prawko na a1 czy poczekać do 18 i zrobić a2 i bym od
    > razu zarobił na motocykl myślę o nsr125 lub apce rs125 albo czy wogule
    > się opłaca mi robić prawko jak będę jeździł 125 myślałem tez crossie
    > zamiast prawka i nsr do 18ski
    > sory za bledy i moje pismo nie umiem pisać:D
    > --

    Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć
    szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do
    przystąpienia do kursu była wymagana umiejętność czytania i pisania.
    Wobec tego co "napisałeś"? nie opłaca Ci się robić prawka, gdyż i tak
    nie spełniasz wymogów formalnych. Lepiej kup sobie crosa czy inną nsr.
    Jest szansa, że nauczysz się tak zajebiście jeździć,że zostaniesz jakimś
    mistrzem, wiec w dupie z nauką pisania, jedynie musisz się wtedy nauczyć
    podpisywać markerem na koszulkach fanek. Dasz chyba radę?
    trzymam kciuki i nie poddawaj się!!

    napisz jak Ci poszło,albo nie.. dowiem się z gazet,póki co proponuję
    żebyś kaleczył język polski na pl.rec.analfabeci.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 19. Data: 2014-02-18 22:23:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

    Uwaga, otworzę przed Tobą przestrzeń czarnej rozpaczy.
    Maturęzdaszpiszącjązgodniezkluczem.

    Czad, nie?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 20. Data: 2014-02-19 00:00:20
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 18 - 02 - 2014 (wtorek) o godzinie 22:08, Viking napisał(a):

    > Nie wiem jak teraz, ale 35 lat temu faktycznie nie trzeba było kończyć
    > szkoły,żeby zdać prawo jazdy,natomiast podstawowym wymogiem do
    > przystąpienia do kursu była wymagana umiejętność czytania i pisania.

    Nie tylko 35, ale nawet jeszcze 17 lat temu analfabeta nie mógł ubiegać się
    o prawo jazdy...

    Zainspirowany Twoim postem, przejrzałem stare akty prawne - warunek, że
    trzeba umieć czytać i pisać by posiadać prawo jazdy, został zniesiony w
    ustawie "Prawo o ruchu drogowym" z 20 czerwca 1997.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,