  • 1. Data: 2010-02-01 21:26:00
    Temat: Prawo jazdy, naprawa dokomentu
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Rozkleja mi się ten materiał (folia czy coś) w którym znajduje się prawo
    jazdy (to wielkości karty kredytowej wydrukowane w 2003 roku). Próbował ktoś
    może wsadzić to w laminarkę? Uda mi się odratować dokument? Chce po prostu
    zgrzać tą krawędź tak jak to było fabrycznie. W tej chwili dokument nie jest
    hermetyczny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-01 22:12:03
    Temat: Re: Prawo jazdy, naprawa dokomentu
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Piter"

> [...]
    > dokument? Chce po prostu zgrzać tą krawędź tak jak to było
    > fabrycznie. W tej chwili dokument nie jest hermetyczny.

    Siedząc w wannie udajesz, że prowadzisz vana czy co?
    po co prawo jazdy ma być hermetyczne? pływasz z nim?

  • 3. Data: 2010-02-01 22:22:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WIHEDCNF" <2...@h...nl> wrote in message

    > Siedząc w wannie udajesz, że prowadzisz vana czy co?
    > po co prawo jazdy ma być hermetyczne? pływasz z nim?

    Po pierwsze - piszesz nie na temat.
    Po drugie - "hermetyczny" to coś więcej niż wodoodporny.
    Nie musisz być w wannie aby np. w portfelu, z spodniach
    na spoconym tyłku prawko Ci się zawilgociło...

  • 4. Data: 2010-02-01 22:24:26
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piter"

    > Siedząc w wannie udajesz, że prowadzisz vana czy co?
    > po co prawo jazdy ma być hermetyczne? pływasz z nim?

    bo lubie je trzymac w szklance wody... sory ale co Cie to obchodzi, pytanie
    bylo precyzyjne.

  • 5. Data: 2010-02-01 22:33:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Piter pisze:

    > bo lubie je trzymac w szklance wody... sory ale co Cie to obchodzi,
    > pytanie bylo precyzyjne.

    Daj spokój - chyba dawno nie dyskutował ze znajomym komendantem ;)

    A tak na poważnie - ja bym pytanie skierował do WK, który stosowne
    PJ wydał. Próba własnoręcznego "laminowania" może być później
    uznana za próbę podrobienia dokumentu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 6. Data: 2010-02-01 22:49:34
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > A tak na poważnie - ja bym pytanie skierował do WK, który stosowne
    > PJ wydał. Próba własnoręcznego "laminowania" może być później

    tzn. jeśli dobrze by się w grzało to śladu nie będzie. Puki co rozwarstwia
    się kawałek od narożnika ale nie chce aby szło dalej. W wydziale komunikacji
    to mi pewnie zaproponują nowe a tego chce uniknąć.
    Myślałem, że może ktoś już tak robił i podpowie. Nie chce popsuć laminatora
    i PJ :)

  • 7. Data: 2010-02-01 23:02:21
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Piter pisze:

> [...]
    > to mi pewnie zaproponują nowe a tego chce uniknąć.
    > Myślałem, że może ktoś już tak robił i podpowie. Nie chce popsuć laminatora

    No ja bym do laminatora nie pakował. Kiedyś już wyjmowałem wadliwą folię
    z laminatora :-) A wyjąć się da tylko na bardzo gorąco!

    Może wniosek do WK z prośbą o wymianę lub naprawę wadliwego egzemplarza?

    A pokombinuj z kawałeczkiem dobrego scotcha, kiedyś naprawiłem tak kartę
    pływacką, która jak sama nazwa wskazuje, służy do pływania. Działało :-)

    Seco

  • 8. Data: 2010-02-01 23:11:40
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hk7j1k$11q4$1@news2.ipartners.pl...

    > No ja bym do laminatora nie pakował. Kiedyś już wyjmowałem wadliwą folię z
    > laminatora :-) A wyjąć się da tylko na bardzo gorąco!
    >
    > Może wniosek do WK z prośbą o wymianę lub naprawę wadliwego egzemplarza?

    Nawet jeśli to będą pewnie chcieli nowe zdjęcie itp. a nie chce mi się
    biegać po fotografach. Po za tym po 7 latach to co to za wada? :)

    > A pokombinuj z kawałeczkiem dobrego scotcha, kiedyś naprawiłem tak kartę
    > pływacką, która jak sama nazwa wskazuje, służy do pływania. Działało :-)

    A co to scotch? Jakiś rodzaj taśmy?
    Widać to będzie? Nie chce mieć problemów przy kontroli.

  • 9. Data: 2010-02-01 23:53:40
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Piter pisze:

    > Nawet jeśli to będą pewnie chcieli nowe zdjęcie itp. a nie chce mi się
    > biegać po fotografach. Po za tym po 7 latach to co to za wada? :)

    No racja

    > A co to scotch? Jakiś rodzaj taśmy?

    Przeźroczysta taśma klejąca, uważana za najlepszą, ale dostępna w
    zwykłych sklepach. Od jej nazwy w Polsce przyjęło się taka taśmę nazywać
    skoczem.

    > Widać to będzie? Nie chce mieć problemów przy kontroli.

    Po przyjrzeniu sie będzie zauważalne. A w razie kontroli to będzie po
    prostu widać podklejone w tym jednym miejscu a nie ingerencje w
    strukturę dokumentu. To tak jakby karać za podklejenie naddartej
    stuzłotówki.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 10. Data: 2010-02-01 23:54:21
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał w wiadomości news:hk7jj7$bp9> A
    co to scotch? Jakiś rodzaj taśmy?
    > Widać to będzie? Nie chce mieć problemów przy kontroli.

    Nie robiłem, ale do głowy przychodzi mi pewien pomysł: nanieść na brzegi
    folii od wewnątrz trochę roztopionego kleju na gorąco (są takie całkiem
    przezroczyste - clear), następnie złączyć i przez jakąś szmatkę przeprasować
    brzegi żelazkiem. Tylko wypróbuj to wcześniej na czymś mniej wartościowym :)

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!