  • 11. Data: 2022-05-30 17:02:25
    Temat: Re: Prepaid z własnym numerem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 16:46:10 +0200, 1634Racine wrote:
    > Eneuel Leszek Ciszewski w news:t71o3o$a2f$1@gioia.aioe.org
    >
    > to jakies bzdury... sim/nr kupuje sie w miejscu w ktorym trzeba ja
    > zarejestrowac na nazwisko. Nie jest tak?

    Nie jest.
    Mozesz kupic, i nie rejestrowac na miejscu.

    J.

  • 12. Data: 2022-05-30 22:40:06
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 28.05.2022 o 14:34, Grzexs pisze:

    > Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    Az tak źle teraz? Parę lat temu jak się chciało nowy abonament to się
    podawało cyferki i w salonie znaleźli do tego dostępny prefix. Całkiem
    gratis. Nie chodzi o żaden gold numer ale zwykły wybór cyfr.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 13. Data: 2022-05-30 22:58:54
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 27.05.2022 o 20:35, Zdzichu500 pisze:
    > Który operator umożliwia aktualnie wybór tych cyfr przy zamawianiu oferty?

    Nju.
    Oraz Virgin ma możliwość "nieskończonego" proponowania kolejnej grupki
    numerów do wyboru.

    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2022-05-31 00:58:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel" t70tof$e84$...@g...aioe.org

    > Mam nadal 372 grosze i gadanie aż do 28 czerwca, więc
    > chyba dziś nie zabiorę, lecz zaufam, czyli zaryzykuję...
    > Za 5 PLN można kupić więcej niż jedne spodnie w Carrefourze...
    > Wkrótce będzie to Żabka?...

    Już mam 0. 0 złotych i dokładnie tyleż bajtów.
    Tyle tylko, że złotówki mogę wykorzystać aż do 28 czerwca. ;)

    Może należało wyłączyć usługę ,,wszystko za 29'' czy jakoś
    podobnie?... Wówczas by zostały mi te złotówki, które
    (nieopatrznie) chciałem przekazać/podarować ;) Trybunowi?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2022-06-01 02:28:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > podobnie?... Wówczas by zostały mi te złotówki, które
    > (nieopatrznie) chciałem przekazać/podarować ;) Trybunowi?...

    Trybik todebil jak i ty. Złotówki można przekazać w dobrym celu,
    wystarczy sms, byle nie dla Rydzyka :]

    Pierdoleni egoiści...bez mózgu.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 16. Data: 2022-06-01 16:58:00
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Eneuel w news:t72mdj$16k3$1@gioia.aioe.org
    > "1634Racine"
    > Masz rację -- nie jest tak.
    > Przykładowo -- kupuję SIMkę w kiosku z gazetami, rejestruję w
    > salonie Orange...

    uhm. czyli trzeba trafic miejsce gdzie jest duzy wybor numerow - by trafic
    cos zgrabnego - i sprzedajacy maja nerwy :) kioski to chyba nie sa tym
    miejscem...
    (przed laty w pkcie tmobile wybieralem z jakiejs tonu propozycji, z dwie
    setki..., w koncu w tzw pkt trafilem)

  • 17. Data: 2022-06-01 17:00:28
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Alf/red/ w news:t73b6f$10a2$1@gioia.aioe.org
    > Nju.
    > Oraz Virgin ma możliwość "nieskończonego" proponowania kolejnej grupki
    > numerów do wyboru.

    ta metoda z rok temu nie trafilem nic zgrabnego.

  • 18. Data: 2022-06-01 21:45:58
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 01.06.2022 o 17:00, 1634Racine pisze:

    > ta metoda z rok temu nie trafilem nic zgrabnego.

    Co dla jednego jest zgrabne dla innego może być tylko ciągiem cyfr bez
    znaczenia ;)

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 19. Data: 2022-06-02 15:14:25
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2022 o 02:28, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Trybik todebil jak i ty. Złotówki można przekazać w dobrym celu,
    > wystarczy sms, byle nie dla Rydzyka :]

    > Pierdoleni egoiści...bez mózgu.

    Nju obiecuje zwrócenie mi tego szmalu -- o ile będę grzeczny, czyli
    wpłacę im coś przed 06.06 -- czyli przed inwazją w Normandii...

    Jeśli zdołam -- dziś jeszcze rozwieję wątpliwości...

    Co do zwrotów -- nastąpił jakiś zwrot w sferach rządowych,
    dzięki któremu nadal nie będzie możliwe odzyskiwanie
    drobniaków...

    Za 3.71 (tyle tam zostało) miałbym spodnie z Carrefoura
    i skarpety z Auchan... Ale że Auchan wspomaga cara...
    Obejdę się nowych skarpet -- kupiłem ich tak dużo...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 20. Data: 2022-06-03 23:09:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscem...
    > (przed laty w pkcie tmobile wybieralem z jakiejs tonu propozycji, z dwie

    Zależy czego się od numeru wymaga, można mieć np. takie (nie dzwonić,
    zmodyfikowane ale chodzi o ideę):
    i zauważyć, że to:
    501 7 501 77
    602 94 95 94