  • 21. Data: 2022-06-06 21:00:40
    Temat: Re: Prepaid z własnym numerem
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Arek w news:629a788f$0$488$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał w wiadomości
    > Zależy czego się od numeru wymaga, można mieć np. takie (nie dzwonić,
    > zmodyfikowane ale chodzi o ideę):
    > 501 750 177
    > 602 949 594
    > i zauważyć, że to:
    > 501 7 501 77
    > 602 94 95 94
    > Arek

    dokladnie o to chodzi. A kazdy ma swoja mnemotechnike.

  • 22. Data: 2022-06-07 11:31:30
    Temat: Re: Prepaid z w?asnym numerem
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 cze 2022 o 23:09, Arek pisze:

    > Zależy czego się od numeru wymaga, można mieć np.
    > takie (nie dzwonić, zmodyfikowane ale chodzi o ideę):
> [...]

    Dzwonić pod ten -- 51 99999 83 -- też ładny a do mnie
    zadzwonił i rozłączył się, zanim odebrałem... ;)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 23. Data: 2022-06-12 20:28:36
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2022 o 16:58, 1634Racine pisze:

    > uhm. czyli trzeba trafic miejsce gdzie jest duzy wybor numerow - by

    Trzeba:
    - być świadomym swych oczekiwań i pragnień
    - szukać tam, gdzie pożądane numery są ;)

    > trafic cos zgrabnego - i sprzedajacy maja nerwy :)

    Dlaczego? -- Ty wybierasz, nie sprzedawca...

    > kioski to chyba nie sa tym miejscem...

    Dlaczego?

    > (przed laty w pkcie tmobile wybieralem z jakiejs tonu propozycji,
    > z dwie setki..., w koncu w tzw pkt trafilem)

    Postanowiłem, iż będę szukał u operatorów numeru 363835; długo
    nie szukałem, bo Plus zaproponował aż dwa numery, w tym jeden
    układający się w 'Mój Eneuel', który mam do dziś od kilkunastu
    już lat -- trudno mi zgadnąć, ile razy był przenoszony...

    Virgin oferował złote za freeko czy za 5 pln, w tym zgrabne
    typu xxx 33 66 33... Ale zgarnięcie 579 515 373 okazało się
    trudne... Później też pojawiły się dziwne problemy z tymże
    numerem:
    - niechciane połączenia/nawiedzenia
    - jakiś techniczny błąd pocztowy podczas przenosin

    Teraz dwa numery mam w Nju, jeden w Orange i kilkanaście
    w Play, gdzie najwyraźniej jest najlepiej mym numerom...

    -=-

    Co mniej kosztuje? Komórkowy net czy wymiana hybryd?...

    Moje połączenie nie jest stabilne i daje mi od 2 Mb/s do 3 Mb/s...

    post napisałem na przełomie miesięcy, ale nadal jest tak samo

    Komfortowe to nie jest... Ale wywalenie kilku stów pln na hybrydy
    też nie jest komfortowe... Już niemal kupiłem dwie -- ale okazało
    się, że w sklepie niby są, lecz w istocie nie ma... Mogę qpić
    w necie...

    Może Żabka (naśladując Carrefour) rzuci jakąś Tendę O6 w dobrej
    promocji tak, jak rzuciła Tendę AC8? Może przejdę od razu na
    szóste axy?... ;) Może stacjonarki zanikną? Może rozwiną się?...

    Zmieniłem masę parametrów w swych ustawieniach...
    Łączność mam, ale słabą...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 24. Data: 2022-06-12 20:55:32
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 maj 2022 o 16:58, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Można co jakiś czas zerknąć z nudów, czekając przy kasie w Biedronce...

    Mnie wczoraj zatrzymano w Biedronce -- razem z pokaźnym tłumkiem
    klientów... Trudno było oddychać... Czas na szukanie numerów był,
    ale okoliczności -- takie sobie... Zamknięto drzwi, czekając na
    policję, która by zgarnęła pod swe skrzydła osoby potrzebujące
    pomocy... ;)

    -=-

    Taaaka zmiana! Przed laty kasjer Biedronki mnie oszukał
    a ochrona nie zgodziła się na zerknięcie do zapisów monitoringu;
    teraz spokojnie czekano na policję -- choć potrzebujący wykazywali
    chęci do pertraktacji... ;)

    -=-

    Fajnie -- ludzie potrzebowali pomocy, więc wzięli bez zapłaty;
    państwo takim potrzebującym oferuje: wikt, opierunek, medycynę...
    Wszystko na koszt społeczeństwa -- oby tylko pomóc potrzebującym! ;)

    -=-

    Cieszę się takimi zmianami!

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 25. Data: 2022-06-16 22:44:09
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 28.05.2022 o 14:34, Grzexs pisze:

    > Sześć cyfr to i w abonamentach super extra premium ciężko wybrać. Zapomnij.

    Na szczęście w Orange o tym nie wiedzą i zmiana numeru działa:
    https://www.orange.pl/omnibook/zmiana-numeru-telefon
    u-w-ofercie-na-karte#
    Czy będą dostępne odpowiadające nam cyfry to inna sprawa :)

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 26. Data: 2022-06-22 07:12:53
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Zdzichu500" napisał:

    > Znalazłem, że Orange Flex ...

    Nikt nie powinien dokarmiać żabojadów. Niech wpieprzają żaby. I żadnych
    innych obcych. Są polskie sieci.

    Pzdr