  • 11. Data: 2022-05-01 21:28:35
    Temat: Re: Problem a komórą cHujawal
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2022 18:17:31 +0200, Personalidade Onisciente
    napisał(a):

    > fastboot flash boot BOOT.img

    Zassałem jakiś inny update.app do tego telefonu, wypakowałem boot,
    system i recovery img's i próbowałem flaszować z takim efektem:

    sending 'boot'
    OKAY
    writing 'boot'
    FAILED (remote: Command not allowed)

    I co z tym zrobić?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-05-02 00:56:45
    Temat: Re: Problem z komórą cHujawal
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > dyspozycji na witrualce z W10

    Czyli "jakiś" linux'owaty emulujący FRAMUGĘ W10...

    Niestety te wszystkie emulacje; to nie oryginalny
    system operacyjny - z góry fiasko (problemy z napędami.

    --
    Personalidade Onisciente

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- mordercy

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USrael ŁŻE i morduje

    http://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !

    ?

  • 13. Data: 2022-05-02 01:09:37
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > I co z tym zrobić?

    Nie "czuje tu" kolejności...

    Opisana przeze mnie metoda była wykonana kilka lat temu
    na posiadanym komputerze (wcześniej i7, obecnie i9), tok
    przeprowadzonej "reanimacji" wykonywał mój praprawnuk,
    który cały proces opisał w pliku tekstowym (zostawiając
    u mnie w danych archiwalnych).

    "Jednym okiem" obserwowałem jego "działalność" i osobiście
    bylem świadkiem powodzenia (zadanie dla nieodległego ode
    mnie hodowcy).

    A że "kumam czaczę" dlatego tez podsunąłem do rozpatrzenia...

  • 14. Data: 2022-05-02 01:33:55
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > system i recovery img's i próbowałem flaszować z takim efektem:
    > FAILED (remote: Command not allowed)

    Wykonaj "to" na framudze *W10* (żadnej jej emulacji)...

    Dodatkowe info: na GamGuns'y są cztery moduły, w
    Twoim wypadku jest piec modułów i te muszą być
    załadowane (albo fiasko jeśli nie spełnisz wymagań).

    --

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://www.youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- !

  • 15. Data: 2022-05-02 08:47:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2022 00:56:45 +0200, Personalidade Onisciente
    napisał(a):

    > Czyli "jakiś" linux'owaty emulujący FRAMUGĘ W10...
    >
    > Niestety te wszystkie emulacje; to nie oryginalny
    > system operacyjny - z góry fiasko (problemy z napędami.

    Dla porządku: To nie emulacja, to normalny W10 tyle że zainstalowany na
    wirtualnej maszynie. Mógłbyś nawet mieć wirtualnego W10 na maszynie
    wirtualnej zainstalowanej na W10 :) I akurat do tej roli się nadaje.
    Obsłuży wszystko co się da wetknąć do USB.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-05-02 08:50:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2022 01:09:37 +0200, Personalidade Onisciente
    napisał(a):

    > Nie "czuje tu" kolejności...

    No to bieda. Przez parę godzin ostatnich prób nabrałem nieco
    doświadczenia i coraz bardziej mi się zdaje że ta komóra się nie da
    ruszyć. Ale jeszcze pokombinuję tyle że muszę wpaść najpierw na jakiegoś
    pomysła :)
    --
    Jacek
    I hate haters.