  • 1. Data: 2009-02-19 21:44:43
    Temat: Problem sysk SATA
    Od: aju <aju@master[.]pl>

    Witam,
    mam taki problem a mianowicie wyskoczył mi błąd na dysku Seagate 250 Gb
    SATA.Błąd nazywał sie #1609. Probowałem to usunąć CHKDSK ale nic nie
    dało .Systemu nie dalo sie zainstalowac ( 7 formatów i reinstalek
    ).Kupiłem drugi taki sam dysk i teraz znowu to mi wyskoczyło.Pierwsze
    zawiesil sie komputer , pozniej po restarcie CHKDSK zrobilo swoje i niby
    dziala ale partition magic pokazuje te błedy. Jak temu zaradzić ? co to
    jest ?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2009-02-20 06:31:10
    Temat: Re: Problem sysk SATA
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    A czy ten blad jest bledem wykazanym przez jakis konkretny program
    dzialajacy pod jakims kokretnym systemem w jakiejs konkretnej konfiguracji,
    czy mam sobie tarota postawic?

  • 3. Data: 2009-02-20 15:18:44
    Od: aju <aju@master[.]pl>

    G Nowak pisze:

    > A czy ten blad jest bledem wykazanym przez jakis konkretny program
    > dzialajacy pod jakims kokretnym systemem w jakiejs konkretnej
    > konfiguracji, czy mam sobie tarota postawic?

    aa sorry.