  • 1. Data: 2009-02-19 21:52:34
    Temat: wróżenie z dźwięku
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    Zastanawiam sie nad wyborem karty muz. miedzy Xonarem DX i Audiotrakiem
    7.1hifi (muzyka, dvd, gier tak mało, ze żaden eax nie jest potrzebny). W
    chwili obecnej mam je obie i sklanialbym sie do zostawienia audiotraka,
    tylko boje sie, ze jesli chodzi o wsparcie, to ta firma umarla. Ostatnie
    sterowniki datowane sa na polowe 2007 roku, ludzie na ich forum pomstują
    bez echa. Nie chce, żeby okazało sie, ze kolejne systemy w najbliższej
    przyszłości nie będą wspierane (pod vista też nie wszystko funkcjonuje
    jak należy).

    Pod względem wsparcia o asusa akurat jestem spokojny.

    Macie w tym temacie jakieś wieści, informacje?

    --
    grafi
    Asus P5Q Dlx|Intel Q...@...0GHz+Thermalright U-120extreme+NoctuaP112|8GB