  • 21. Data: 2021-11-29 14:06:35
    Temat: Re: Problemy z internetem mobilnym w mieszkaniu
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 02:50, robot pisze:

    > Okna mam dwie przeciwległe strony.
    > Wszędzie jest ten sam efekt, w mieszkaniu i na zewnątrz.

    Przecież napisałeś, że jak wyjdziesz z bloku to masz raczej normalnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2021-12-03 10:36:36
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 29.11.2021 o 14:06, yabba pisze:

    > Przecież napisałeś, że jak wyjdziesz z bloku to masz raczej normalnie.

    Miałem na myśli ten sam efekt w takim sensie że
    w mieszkaniu po wszystkich stronach słaby internet
    a po obu stronach bloku na zewnątrz dobry.

  • 23. Data: 2021-12-04 20:12:01
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 03.12.2021 o 10:36, robot pisze:

    > Miałem na myśli ten sam efekt w takim sensie że
    > w mieszkaniu po wszystkich stronach słaby internet
    > a po obu stronach bloku na zewnątrz dobry.

    Czwarte piętro to około 15 metrów nad terenem. Wygląda, że wiązka jest
    bardzo kierunkowa i skierowana w dół.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba