  • 11. Data: 2010-05-29 16:32:51
    Temat: Re: Problemy z oponami niskoprofiliowymi
    Od: to <t...@a...xyz>

    Olek wrote:

    > prędzej by Cię ta szyba zabiła niż latająca opona :)

    Skąd wiesz, co to była za szyba? A co do opony to różni się zasadniczo
    budową od kondomu i znajduje się tam też trochę mało przyjaznych dla
    ludzkich wnętrzności elementów.

  • 12. Data: 2010-05-29 16:42:27
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-05-29 16:32, to wrote:

    > Skąd wiesz, co to była za szyba?

    bo mam szklaną kulę (na allegro za 150 zł + wysyłka), widzę jeszcze, że
    była to szyba oczo-atakująca, jak za blisko podejdziesz to wydrapuje Ci
    oczy...

    > A co do opony to różni się zasadniczo
    > budową od kondomu

    niezłe masz zabawy jak kondomami sobie po brzuchu strzelasz...

    > i znajduje się tam też trochę mało przyjaznych dla
    > ludzkich wnętrzności elementów.

    jasssssne i przecina (zapewne ubranego, chociaż zaraz wymyślisz że goły
    stał) człowieka w pół...

    ...a następnym razem wypożycz sobie jakiś melodramat na DVD...

  • 13. Data: 2010-05-29 20:34:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-28 19:59, M.H. pisze:
> [...]
    > powietrza, potem znowu pompowali itd. Huk jaki się przy tym rozlegał
    > budził moje przerażenie - bałem się, że rozwali felgę (alu). Czy
    > słusznie ? Z drugiej strony, nie jestem pewien, czy ta opona wskoczyła
    > naprawdę idealnie symetryczne - generalnie był problem z wyważeniem, ale
    > stwierdzili, że felga jest nieco krzywa (to możliwe niestety).
    > Faktem jest też, że auto minimalnie ściąga w prawo, i to pomimo
    > zrobionej geometrii.
    > No więc pytam: czy to się tak właśnie robi, czy to może takie problemy
    > sprawiać przy zakładaniu ? Czy też może gumiarze coś robili nie tak ?

    255 35 18 ...... chłopaki przeklinali ostatnio bardzo i dwóch zakładało
    oponę na fele i pare razy próbowali zanim sie udało. Jak dmuchali te
    atmosfery to nikt się po szafach nie chował, ale sam osobiście bardzo
    nie lubię, jak opona "wskakuje" na miejsce.

  • 14. Data: 2010-05-29 22:54:26
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "M.H." wrote:
    > No więc pytam: czy to się tak właśnie robi, czy to może takie problemy sprawiać
    przy
    > zakładaniu ?

    225/45/17, niby nie strasznie niskie, ale za to z bardzo grubymi ściankami
    bocznymi. Zakładali we dwóch chłopa, pompowali do 8atm, żeby wskoczyły.
    :D Przeklinali przy tym masakrycznie. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 15. Data: 2010-05-30 23:51:27
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 225/45/17, niby nie strasznie niskie, ale za to z bardzo grubymi ściankami
    > bocznymi. Zakładali we dwóch chłopa, pompowali do 8atm, żeby wskoczyły.
    > :D Przeklinali przy tym masakrycznie. :-)

    33/10.5/R16. Z felgą stalową nie dało się tego podnieść samodzielnie.

    Jurand.

  • 16. Data: 2010-05-31 11:19:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jurand wrote:

    > 33/10.5/R16. Z felgą stalową nie dało się tego podnieść samodzielnie.

    2"/R26. Nałożyłem gołymi rękami i rower dylał aż miło.

  • 17. Data: 2010-06-04 13:40:42
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > 33/10.5/R16. Z felgą stalową nie dało się tego podnieść samodzielnie.

    A to w calach, czy centymetrach, bo mówimy o oponie 255/85 R16 ?

    --
    Mateusz Bogusz