  • Data: 2020-03-31 00:40:35
    Temat: Prośba do posiadaczy skanera EPSON Perfection V330 Photo
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej. Czy jest tutaj ktoś, kto posiada ww model skanera? Potrzebuję z
    płytki instalacyjnej skanera EPSON Perfection V330 Photo katalog
    instalacyjny i/lub plik instalacyjny ABBYY FineReader 9.0 Sprint (a
    dokładniej wszystko co znajduje się w folderze o nazwie uni_desvahz i
    podfolderach. Do skanera był dołączony na płytce ten program.

    Sam program mam zainstalowany, ale zauważyłem, że gdy go uruchamiam to
    sprawdza dostępne opcje i odwołuje się do folderu, w którym znajduje się
    ten folder i pliki w nim.

    A zorientowałem się, gdy wirus zainfekował mi pliki w folderze
    uni_desvahz i gdy uruchamiam FineReader to otwiera ścieżkę do tego
    folderu i w wyświetlanym komunikacie prosi o "wskazanie właściwej
    ścieżki, w której znajduje się pakiet ABBY FineReader 9.0 Sprint.msi"

    Pomoże ktoś? Za cholerę nie mogę znaleźć tej płytki. Z góry i z dołu
    dziękuję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/